تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور رئیسی به بانک مرکزی درباره ارزهای خارج از کشور

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، رئیسی همچنین سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد را مکلف کرد در بررسی عملکرد بودجه سنوات قبل و تدوین بودجه سال آینده دیدگاه‌های کارشناسانه نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات را لحاظ کرده و اشکالات و آسیب‌های مطرح شده در گزارش تفریغ بودجه را برطرف کنند.

رئیس جمهور وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف کرد تا در اسرع وقت سامانه جامع تجارت را فعال کند.

در ادامه این جلسه موضوع توسعه تجارت و برطرف شدن موانع صادرات و مدیریت واردات با رویکرد صادرات محوری بررسی و اصلاحات لازم در این زمینه انجام و مقرر شد مصوبه اصلاح شده برای اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود.

اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین بر لزوم اجرای موافقتنامه گمرکی منعقد شده با کشورهای مختلف در راستای برطرف شدن موانع و بهبود شرایط تجارت و نیز تامین زیرساخت‌های لازم برای افزایش حجم تجارت از جمله در بخش کشتیرانی و حمایت از صادرکنندگان کوچک تاکید کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور رئیسی به بانک مرکزی درباره ارزهای خارج از کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..