تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری رویداد "کا&#1601

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ شتاب‌دهنده پیاکو نخستین شتاب‌دهنده تخصصی نفت، گاز و انرژی، واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به عنوان پل ارتباطی میان مراکز علمی قوی و نخبگان صنعت با مهیا کردن شرایط شکل‌گیری تیم‌های فناور و نوآور به خلق ارزش و حمایت از استارتاپ‌ها، کارآفرین‌ها و افراد متخصص برای تامین، تسهیلات مالی و سرمایه‌گذاری می‌پردازد.

فقدان تعامل و پیوند میان تیم‌های فناور و کارفرمایان حوزه نفت، گاز و انرژی جهت رفع نیازهای فناورانه، فقدان ارتباط و پیوند بین ایده‌پردازان و سرمایه‌گذاران و ایجاد ارتباط میان آموخته‌های دانشگاهی متناسب با بازار کار در حوزه نفت، گاز و انرژی موجب شده تا پیاکو با برگزاری رویدادهای هفتگی عمومی، تحت عنوان "کافه انرژی" به گردهمایی دوستانه در غالب فضایی غیررسمی، متشکل از متخصصان حوزه نفت، گاز و انرژی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به منظور تبادل نظر و توسعه استارت‌آپ‌های این حوزه بپردازد.

هدف پیاکو از برگزاری رویداد کافه انرژی، شبکه‌سازی و توسعه ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی همراه با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و فناورانه، شناسایی افراد با ایده‌های مطرح و نوآور و آشنایی دانشجویان با فناوری‌های دانش‌بنیان و نوظهور در صنعت نفت، گاز و انرژی است.

از مزیت‌های حضور در این رویداد می‌توان به بهره‌مندی از امتیاز رویداد‌های آموزشی و سرمایه‌گذاری، توسعه اکوسیستم استارت‌آپی و کارآفرینی، افزایش ظرفیت نیروی انسانی و افزایش اشتغال در حوزه فناوری‌های نوین در صنعت نفت، گاز و انرژی اشاره کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری رویداد "کا&#1601»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..