تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد 870 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگار برای اراضی و املاک سازمان نیروهای مسلح

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، در ابتدای این جلسه که در محل ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، سردار اسحاقی، معاون مهندسی ناجا با ارائه گزارشی از حوزه تحت سرپرستی گفت: از مجموع 2365 ملک تحت تولیت ناجا تاکنون 1705 مورد سند مالکیت حدنگار کاداستر اخذ و تعداد 660 مورد هنوز باقیمانده که با برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده مقرر شد تا پایان آذرماه امسال سند مالکیت آنها نیز صادر شود.

در ادامه حسن ابراهیمی، رئیس سازمان املاک و اراضی نیروهای مسلح به اقدامات جهادی انجام شده در حوزه معاونت املاک اشاره و اظهار کرد: طی یک ساله 1399 در کل 1302 سند مالکیت حدنگار برای املاک و اراضی نیروهای مسلح صادر شده بود در حالی که فقط در 6 ماهه اول سال جاری تعداد 5700 سند مالکیت صادر شده که 80 درصد آن نیز مربوط به دو ماهه اخیر بوده و این در مقایسه با 6 ماهه پارسال بیش از 8 برابر و حدود 870 درصد رشد داشته است.

در بخش دیگر این جلسه، علی بهبهانی، معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به تشریح اقدامات انجام شده از جمله تشکیل کارگروه‌های قرارگاه حدنگاری در معاونت املاک اشاره و بیان کرد: کارگروه اراضی وزارت دفاع و سازمان نیروهای مسلح یکی از 14 کارگروه حدنگاری تشکیل شده که هسته این کارگروه‌ها در ستاد سازمان با حضور اعضاء ستادی و با عضویت نمایندگان 31 استان تشکیل شده است.

بهبهانی افزود: بر این اساس دبیران این کارگروه مکلف شده‌اند استان به استان، شهر به شهر، روستا به روستا و پلاک به پلاک مسائل مربوط به تثبیت نقشه تا صدور سند مالکیت حدنگار را رصد و در صورت وجود ابهام ارائه راهکار کنند؛ ضمن آنکه متناظر کارگروه‌های ستادی، کارگروه‌های استانی نیز متشکل از اعضاء منتخب استان با مشارکت رؤسا و کارشناسان واحدهای ثبتی تشکیل شده به طوری که با استفاده از قابلیت ارتباطات مجازی و بدور از کاغذبازی و بروکراسی اداری، مسائل و مشکلات احتمالی را در کمترین زمان پیگیری و حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: این شیوه مدیریت نوین در سه ماهه اخیر موجب شد در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه اراضی ملی، کشاورزی، مستثنیات و غیره رشد قابل توجهی در تثبیت و صدور سند مالکیت حدنگار حاصل شود که نمونه بارز آن رشد 870 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگار برای اراضی و املاک سازمان نیروهای مسلح بوده است.

در ادامه و بعد از طرح و بررسی مسائل و مشکلات و چالش‌های پیش رو از سوی اعضاء حاضر در جلسه و نمایندگان استان‌ها به‌صورت وبیناری و اتخاذ تصمیمات مقتضی، محمدعلی فلاح، مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص مشکل بعضی از استان‌ها برای برداشت با سامانه "شمیم" در نقاط فاقد پوشش سامانه شمیم و نقاط مرزی توضیحاتی ارائه کرد.

فلاح با اعلام خبر نصب ایستگاه‌های جدید سامانه شمیم در یک ماه گذشته در سراسر کشور، از اتصال قریب‌الوقوع آنها به شبکه سراسری خبر داد و ضمن تأکید بر لزوم پوشش کامل ایستگاه‌های شمیم در کل کشور به بیان راه‌های برداشت در نقاط مرزی و مناطقی که فاقد پوشش مخابراتی هستند پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد 870 درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگار برای اراضی و املاک سازمان نیروهای مسلح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..