تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌ای از علامه حسن‌زاده آملی درباره شهدا

ساعت: 15:58 منتشر شده در مورخ: 1400/07/04 شناسه خبر: 1771633

«تکلیف من و شما امروز خیلی سنگین است. آقایان خون شهدای‌تان را گرامی بدارید. دین خدا را احترام بگذارید. همان طور که این مادر(مادر وهب ) با شهامت این کار را کرد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علامه حسن‌زاده آملی متولد سال ۱۳۰۷ در قریه «ایرا» بخش لاریجان شهرستان آمل از فیلسوفان متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس دروس حوزوی است. این عالم برجسته و شهره جهان اسلام در ادبیات، ریاضی، هیئت تبحر خاص داشت و به زبان‌های فرانسوی و عربی هم مسلط بود.

این عالم ربانی در یک سخنرانی با اشاره به تکلیف ما در برابر خون شهدا با اشاره حالات مادر وَهب در جریان عاشورا و تأکید بر اینکه مردم و خانواده شهدا باید سالی چند بار به میدان بیاینند یادآور شده‌اند:«قیام جانانه و خدا پسندانه این شهدا نباید فراموش شود. این عزیزان هم شریف‌تر، هم شدیدتر به غُرند، هنوز بهتر، هنوز با تشریفات سنگین‌تر، با عکس شهدا، آرم‌ها، کارهای قوی‌تر،  بیانات رساتر به میدان بیاییند که دشمن روی بیچارگی‌اش یه وقت میدان نگیرد.


و ما این حالات را از مادرها و خواهرهای عزیزمان در  این انقلاب‌مان مشاهده کرده‌ایم. چه جان‌نثاری ‌ها کردند. این‌ها را حفظ کنید. الان این وحدت شما و اجتماع شما حفظ خون شهدای‌تان است. تکلیف من و شما امروز خیلی سنگین است. آقایان خون شهدای‌تان را گرامی بدارید. دین خدا را احترام بگذارید. همان طور که این مادر(مادر وهب ) با شهامت این کار را کرد.»

علامه حسن حسن‌زاده آملی دانشمند برجسته و عالم شاخص دینی ساعت ۲۲ شب گذشته بر اثر نارسایی ریوی در سن ۹۳ سالگی در بیمارستان امام رضا (ع) آمل دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌ای از علامه حسن‌زاده آملی درباره شهدا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..