تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی خودرویی برگزار می‌شود

ساعت: 15:46 منتشر شده در مورخ: 1400/07/04 شناسه خبر: 1771629

احمد حسین‌زادگان گفت: خانواده علامه حسن‌زاده آملی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات را ضروری دانسته و به‌همین منظور مراسم تشییع به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، احمد حسین‌زادگان عصر امروز در حاشیه حضور در بیت علامه حسن زاده آملی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه سعی داریم مراسم باشکوه هر چه بیشتر برگزار شود، اظهار کرد: همه جوانب برگزاری مراسم با شکوه هر چه بهتر برای وداع دوستدارن این حضرت با پیکر مطهر حضرت علامه، در آمل تدارک دیده شد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که ازدحام جمعیت مراسم وداع در آمل بالا باشد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در ستاد ارتحال حضرت علامه تصمیمات جدی برای رعایت دستورالعمل‌ها گرفته شد و مطمئنا مراسم باشکوهی با حضور گسترده مردم قدرشناس و شیفتگان آن عزیز سفر کرده خواهیم داشت.

رئیس ستاد ارتحال حضرت علامه حسن زاده آملی نیز گفت: مسیرهای منتهی به مراسم وداع علامه حضرت علامه حسن‌زاده آملی در آمل مسدود خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی با بیان اینکه مراسم علامه هرچه باشگوه تر برگزار شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور و با هماهنگی اعضای ستاد ارتحال روز وداع علامه از میدان هفده شهریور به سمت قائم انجام می شود و پس از آن به منزل ابدی انتقال خواهد شد.

وی با تاکید اینکه مسیرهای منتهی به مراسم وداع حضرت علامه در روز دوشنبه مسدود می شود، تصریح کرد: این مسیرها از میدان ۱۷ شهریور تا به سمت میدان قائم و از امشب ساعت ۱۲ نیمه شب شروع و تا پایان مراسم ادامه دارد.

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: تمام هماهنگی انجام می شود تا نمابر پیکر پاک علامه در مرکز شهر و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور دوستداران علامه برگزار شود.

مرتضوی گفت: با توجه به جایگاه این عالم ربانی آمل شرایط لازم را برای میزبانی مهمانان ویژه را در روز وداع دارد.

علامه حسن‌زاده آملی یکی از بزرگترین عالم ربانی جهان اسلام است که در علوم مختلف اشراف داشتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده آملی خودرویی برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..