تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برخی حامیان دولت می گویند عضویت ایران در شانگهای با یک تلفن انجام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر پسنده پور، فعال سیاسی در کلاب هاوس خبرآنلاین با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: درباره برجام بهتر است پیش درآمدی با بحث شانگهای داشته باشیم. برخی حامیان دولت می گویند عضویت ایران در شانگهای با یک تلفن انجام شد در حالی که اینطور نیست. درباره برجام هم تصمیم قطعی و نهایی تا به امروز گرفته نشده است. از تصمیم تیم مذاکره کننده یا راهبرد وزارت خارجه این را می توان دید.

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> گفتگوی‌چالشی درباره"از واکسن تا برجام؛روحانی چه کرد؟رییسی چه کرد؟"

وی گفت: درباره مذاکرات وین هم یک مناقشه بزرگ می بینیم. طرفین اصلی دعوا ایران و آمریکا هستند و این بدعت که گذاشته شد تا مذاکرات با حضور دیگران باشد و به صورت غیرمستقیم با آمریکا گفتگو کنیم هم مناقشات را باقی می گذارد و هم مذاکرات طولانی خواهد کرد. این طرز گفتگو فقط در حد مقدمه باقی می ماند. مذاکره برای رسیدن به تغییر موضع و داشتن دست بالاتر است ولی ایالات متحده از الان به فکر پلن های B-c است و عدم مذاکره مقداری قابل توجه است. در دولت آقای رییسی تاکنون ما چیزی ندیدیم ولی اگر نتیجه ای گرفته شود بنا به بنیانی است که از قبل گذاشته شده است.

پسنده پور بیان کرد: سیاستهای اصلی و راهبردی توسط شورای عالی امنیت ملی تعیین و تدوین می شود و دیپلماتها فقط مذاکره می کنند. امیدوارم این مساله حل شود چون ساختارهای اقتصادی دیگر کشش و توان بیش ازاین ندارد. درباره واکسن هم آشکار است اتفاق امروز مرهون اقدامات گذشته است. ثبت سفارش و انتقال پول در زمانهای قبل انجام شده و امیدواریم سریعتر انجام شود. در موضوع واکسن از بحث و جدلها باید دور شویم چون منافع ملی و جان و امنیت جانی مردم مطرح است.

23215




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برخی حامیان دولت می گویند عضویت ایران در شانگهای با یک تلفن انجام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..