تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باد و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: ناپایداری جوی شامل کاهش دمای هوا، بارش‌های رگباری و تشدید وزش باد امروز و فردا این استان را فرامی‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: در این مدت افزایش ابرناکی، بارش‌های رگباری، کاهش ۱۲ درجه ای دمای هوا و افزایش شدت وزش باد همراه با گرد و خاک، کاهش دید،کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت بویژه در نیمه شمالی، مرکزی و شرقی استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: بارش‌های رگباری در شهرستانهایی مانند کلات، درگز، ارتفاعات سرخس، باخرز و مشهد رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش دمای هوا بویژه در نواحی شمالی خراسان رضوی گفت: کاهش دمای هوا از امروز در این استان آغاز شده و تا روز دوشنبه ۱۲ درجه کاهش می یابد و از روز سه‌شنبه شاهد افزایش ۶ درجه ای دمای هوا در استان خواهیم بود.

وی افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود که نسبت به دیروز سه درجه کاهش یافته و فردا به ۲۴ درجه خواهد رسید.

آهنگرزاده ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت از ۱۶ درجه به ۱۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باد و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..