تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تسلیت وزیر بهداشت درپی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی رحلت علامه فرزانه، متفکر و فیلسوف نامدار آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر بهداشت به شرح زیر است:

قال رسول الله(ص): "اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء"

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‎ای ایجاد می‎‌شود که هیچ چیزی نمی‎تواند جای آن را پر کند. 

رحلت علامه فرزانه، متفکر و فیلسوف نامدار علامه حسن‌زاده آملی موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب گردید.

ارتحال آن عالم برجسته و معلم اخلاق که عمر بابرکت خود را در ترویج علوم مختلف از جمله دروس حوزوی و معارف نورانی اهل بیت(علیهم‌السلام) صرف کردند را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان مازندران و خطه سرافراز آمل تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقیه پارسا رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان این بیت شریف، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تسلیت وزیر بهداشت درپی درگذشت علامه حسن‌زاده آملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..