تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، طی مراسمی با حضور دکتر صدیق جدیدالاسلامی معاون درمان، مسئولان و دیگر کارکنان دانشگاه مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز در این شهرستان برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، این مسئولیت را امانتی بسیار وزین و تعهدی در راستای ارتقای سلامت مردم بیان کرد و از تلاش، فعالیت‌ها و خدمات ارزنده دکتر بهرامی مدیر قبلی این شبکه قدردانی کرد.

جدیدالاسلامی با تقدیر از تلاش شهرستان سقز در مهار کرونا، به ضروت تجهیز بیمارستان شفا برای بهره مندی بیشتر مردم منطقه از خدمات این مکان درمانی تأکید کرد و خطاب به مدیر جدید اظهار داشت: امید است با بهره‌گیری از تمامی منابع موجود، اهداف نظام سلامت کشور و وزارت بهداشت برابر برنامه عملیاتی و استراتژیک و همچنین برنامه‌های طرح تحول نظام سلامت با تأکید بر مدیریت بیماری کرونا و واکسیناسیون، منشأ اثر و خدمات ارزشمندی به مردم عزیز و فهیم شهرستان سقز باشید.

در این مراسم، دکتر پروین خسروپور به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز معرفی و از خدمات شایان دکتر بهرامی مدیر قبلی نیز، تقدیر شد.

انتهای پیام/ک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..