تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رتبه‌بندی فرهنگیان جزو اولویت برنامه‌های مجلس است

ساعت: 14:19 منتشر شده در مورخ: 1400/07/04 شناسه خبر: 1771573

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکلات فرهنگیان و مسائل مربوطه مانند لایحه رتبه بندی فرهنگیان جزو اولویت برنامه های مجلس و نمایندگان قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مهدی عیسی زاده در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در میاندوآب اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که از حمایت غرب و شرق برخوردار بود، ایستادگی و مقاومت کرده و حماسه ها آفریدند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان نیز در کنار اقشار مختلف مردم دربرهه‌های حساس و سرنوشت ساز کشور نقش آفرینی کردند و در هشت سال دفاع مقدس در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده و در راه دفاع از میهن اسلامی، حماسه آفریدند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای معلمان در کشور، گفت: ما مشکلات و مسائل فرهنگیان عزیز را به خوبی درک می کنیم و تاکید داریم که عزت معلم نباید خدشه دار شده و وی به دنبال شغل دوم باشد.

عیسی زاده با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات فرهنگیان و مسائل مربوطه مانند لایحه رتبه بندی فرهنگیان جزو اولویت برنامه های مجلس و نمایندگان قرار دارد، تصریح کرد: مشکلات معلمان را تا حد توان پیگیر کرده و الحمدالله قدم های خوبی نیز در این راستا برداشته شده و این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوعات مربوط به وضعیت بازنشستگان نیز در کمیسیون اجتماعی در حال بررسی است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رتبه‌بندی فرهنگیان جزو اولویت برنامه‌های مجلس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..