تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۵۶۳ پک تحصیلی و معیشتی در مناطق محروم گرمی

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1400/07/04 شناسه خبر: 1771566

فرمانده سپاه ناحیه گرمی با گفت: توزیع 563 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردارو بسته معیشتی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان گرمی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ طاهر رحیمی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت:  دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است که اساتید این مرکز علمی شهدای ما بودند و همواره درسهای ایثار و جهاد را به ملت ما یادآوری می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 80 عنوان برنامه در شهرستان گرمی و انگوت برگزار می شود افزود: مهمترین برنامه های اجرایی این هفته دیدار و تجلیل از خانواده شهدا،یادواره های شهدا ،رزمایش کمک مومنانه ،بازدید علمی از ظرفیت ها و کارخانجات شهرستان  و عصر شعر و خاطره است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی با  گفت: توزیع 313 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در شهرستان گرمی انجام شد.

وی تصریح کرد: در طول هفته دفاع مقدس کمک های مومنانه نیز ادامه دارد و 250 بسته معیشتی در مناطق محروم شهرستان گرمی و انگوت توزیع می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۵۶۳ پک تحصیلی و معیشتی در مناطق محروم گرمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..