تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیت دبیر شورای انقلاب فرهنگی درپی درگذشت آیت الله حسن‌زاده آملی

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیامی رحلت ملکوتی حضرت آیت الله حسن‌زاده آملی، حکیم ذوفنون، عالم وارسته، موحد، خداشناس، فرهیخته، فرزانه و فیلسوف والامقام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أَمَّنْ هُوَ قَانِتٌ آنَاءَ اللَّیْلِ سَاجِدًا وَقَائِمًا یَحْذَرُ الْآخِرَةَ وَیَرْجُو رَحْمَةَ رَبِّه قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ

[آیا چنین کسی بهتر است]یا آن کسی که او در طول شب در سجده و قیام اطاعت [خدا]می‌کند [و]از آخرت می‌ترسد و رحمت پروردگارش را امید دارد بگو آیا کسانی که می‌دانند و کسانی که نمی‌دانند یکسانند تنها خردمندانند که پندپذیرند - زمر، آیه ۹

رحلت ملکوتی حضرت آیت الله حسن‌زاده آملی حکیم ذوفنون، عالم وارسته، موحد، خداشناس، فرهیخته، فرزانه و فیلسوف والامقام را درآستانه‌ی اربعین حسینی (ع) به محضرآقا امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای حفظه الله و به بیت مکرم و خاندان پاک و شریف آن عزیز سفر کرده، حوزه‌های علمیه و تمامی دوستداران و علاقمندان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

نبوغ سرشار و سخت کوشی ایشان از نوجوانی تا پایان عمر گران‌بهایشان، همواره زبانزد اساتید و شاگردان معظم له و تفکر و تدبر و تزکیه همنشین دائمی شأن بود؛ که نتیجه آن سال‌ها تدریس و تحقیق در حوزه‌های علمیه و پرورش شاگردانی بزرگ است. اعتقاد آن فیلسوف عارف به وحدت قرآن و برهان و عرفان در آثار متعددی از تالیفات ایشان شامل؛ قرآن هرگز تحریف نشده، الهی نامه، رساله‌ای در تضاد، رساله‌ای در علم، نهج الولایه، دروس اتحاد عاقل بمعقول، وحدت از دیدگاه عارف و حکیم و … منتشر شده و تشنگان معارف اسلامی را سیراب کرده و راهنمای دوستداران ایشان و به خصوص جوانان مؤمن و جویند علم و دانش است.

از خداوند متعال برای این استاد بزرگ، متخلق به اخلاق الهی و حکیم توانمند، رحمت و رضوان الهی مسئلت می کنم و بر روح بلند ایشان درود و سلام می‌فرستم. رحمه اللّه تعالی علیه، رحمه واسعه و أسْکَنَه اللّه تعالی فی بُحْبوحات جَنّاتِه و حَشَره اللّه تعالی مع مولانا أمیر ألمؤمنین علیه السلام.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیت دبیر شورای انقلاب فرهنگی درپی درگذشت آیت الله حسن‌زاده آملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..