تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکسیناسیون تهرانی‌ها در مسیر پیاده‌روی روز اربعین

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران، اظهار داشت: از طریق پایگاه‌های اورژانس ۶ دستگاه آمبولانس در ۶ نقطه مسیر راهپیمایی استقرار می‌یابند و از همان تیم‌های سیار جهت واکسیناسیون جاماندگان اربعین در مسیر راهپیمایی بهره‌مند خواهیم شد.

وی افزود: از آنجایی که عمده کارکنان و خانواده‌های پرسنل و نیروهای شهرداری در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند در محل استقرار آمبولانس‌ها افراد بالای ۱۸ سال که متقاضی دریافت و اکسن باشند برایشان واکسن تزریق می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرسالم گفت: یک پرستار، یک واکسیناسیون و دو ثبت کننده  اسامی در هر پایگاه سیار حضور خواهند داشت. 

چوبینه خاطرنشان کرد:‌پیش‌بینی می‌کنیم استقبال خوبی از تیم‌های سیار انجام گیرد و تعداد زیادی از شهروندان در مقابل کرونا واکسینه شوند.

۴۷۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکسیناسیون تهرانی‌ها در مسیر پیاده‌روی روز اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..