تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه ۱۲۴ سازمان صمت در ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار است

مدیر روابط عمومی سازمان صمت خوزستان گفت: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی شکایت‌ها و تخلفات صنفیِ شهروندان را دریافت و به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، امید بهرامی افزود: سامانه ۱۲۴ این سازمان دارای چندین متصدی و مسئول پاسخگویی به شکایات شهروندان در زمینه گرانفروشی، کم فروشی، خودداری از درج قیمت کالا‌ها و... است.سامانه ۱۲۴ سازمان صمت در ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار است

وی با بیان اینکه ساعت کاری افراد پاسخگو سامانه ۱۲۴ از ساعت ۸ الی ۱۴ و ۱۴ تا ۲۰ زمان بندی شده است، اظهار داشت: مابقی تماس‌هایی که بعد از ساعت ۲۰ تا ۸ صبح روز بعد انجام می‌شوند، از طریق اپراتور و تلفن گویا دریافت و در ستاد خبری یادداشت می‌شوند.

بهرامی با بیان اینکه رسیدگی به آن‌ها در اسرع وقت در بخش "رسیدگی به شکایات و بازرسی" صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بازرسان و ناظران بر بازار و مبارزه با تخلفات، براساس نشانی ثبت شده در فروشگاه موردنظر به عنوان مشتری حضور پیدا می‌کنند و با خرید اقلامی که اعلام گرانفروشی آن‌ها اعلام شده، وضعیت فروش و تخلفات مورد بررسی قرار می‌گیرند و هنگام پرداخت پول، با ارائه کارت بازرسی از فروشنده درخواست فاکتور‌های خرید صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان داشت: در صورتیکه فروشنده در این زمینه تخلف کرده باشد، جریمه شده، سپس پرونده برای فرد متخلف تشکیل و فاکتور‌ها نیز ضمیمه پرونده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: برخورد با گرانفروشی شکر در بازار

به گفته وی؛ اقدامات انجام شده در سامانه خبری ثبت می‌شوند و البته اگر فروشنده تخلف نکرده باشد، در سامانه ثبت شده و مردم می‌توانند در جریان آخرین اقدامات و پیگیری‌ها قرار گیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه ۱۲۴ سازمان صمت در ۲۴ ساعت شبانه روز بیدار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..