تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی انواع کانکس و کانتینر پیشرو کانکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قبل از اینکه به معرفی انواع کانکس و کانتینر بپردازیم باید تعریفی دقیق از کانکس و کانتینر را در ذهن مان داشته باشیم تا بتوانیم برای سفارش و خرید کانکس و کانتینر با دید بازتری اقدام کنیم.

کانکس ها به عنوان سازه های پیش ساخته و اتاق های ساخته شده هستند که دارای امکانات مختلفی می باشند و می توانیم به امکاناتی نظیر اتاق خواب، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... اشاره نماییم.  همچنین در این سازه ها لوله کشی آب و سیم کشی برق نیز انجام می شود و به دو صورت ثابت و متحرک ساخته می‌شوند و برای جابجا نمودن آنها می‌توان از جرثقیل استفاده نمود البته کانکس هایی که چرخ دار هستند نیز برای جابجایی آنها می توان از ماشین استفاده کرد.

معرفی انواع کانکس و کانتینر پیشرو کانکس

کانکس ها در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شوند و امکان سفارشی بودن آنها نیز محیا است و با توجه به نظر و سلیقه مشتری ساخته می گردد.

رایج ترین مدل های مختلف کانکس ها شامل موارد زیر است:

کانکس ویلایی (کانکس ویلایی دارای امکانات مختلفی می باشد و البته قابل جابجایی بوده و تمامی مواردی که در سازه های سنتی لحاظ می شوند نیز در این نمونه کانکس قرار می گیرد و برای سکونت از آن استفاده می گردد. در کانکس ویلایی سرویس بهداشتی، حمام ،آشپزخانه، اتاق خواب و... وجود دارد) کانکس نگهبانی( همانطور که از نام کانکس نگهبانی می توان متوجه شد به عنوان اتاقک های برای نگهبانی استفاده می شوند و در مدل های مختلف تولید میگردند. بیشترین استفاده از آنها در مجموعه های صنعتی، ورودی ادارات و شرکت ها بوده است که شخصی درون کانکس مستقر شده و ورود و خروج ها را تحت کنترل میگیرد). کانکس اداری( این کانکس ها بیشتر برای کاربری دفتری و اداری که اغلب مهندسان یک پروژه یا یک تیم اداری در برخی از ارگان ها به مناطق دور از محل کار اعزام می‌شوند استفاده می گردد. رایج ترین مدل های کانکس اداری در نمونه کانکس لوکس و ساده می باشد و در کانکس لوکس توجه بسیار زیادی بین نما و ظاهر کانکس می‌شود اما کانکس اداری ساده و صرفا خرید آن اقتصادی بوده است. ساخت و اندازه کانکس اداری علاوه بر شرایط آب و هوایی و زمین تحت تاثیر تعداد پرسنل این بوده که برای کار اعزام می‌شوند) کانکس فروشگاهی ( این گونه کانکس ها در قالب کیوسک های در سطح شهر نیز دیده می شوند و بیشترین کاربرد آن ها به عنوان فست فود و رستوران می باشد).

مزیت استفاده از کانکس

به صورت کلی می توانیم کانکس ها را به عنوان سازه های از پیش ساخته معرفی کنیم که هر کدام از آنها دارای یک چهار دیوار، سقف و کف به همراه یک درب ورودی بوده است و مانند سازه های سنتی امکانات مختلفی دارند. کانکس ها مزیت های بیشماری داشته‌اند که سبب می‌شود تا استفاده از آن ها با استقبال بسیار خوبی روبه رو شود.  قابلیت جابجایی و حمل و نقل، سبک بودن سازه، زیبایی و دوام بسیار بالای آن ها، قابلیت ایجاد انواع کاربری یا تغییر کاربری، در دسترس بودن قطعات و لوازم مورد نیاز برای بازسازی کانکس، مجهز به عایق های حرارتی و غیره از جمله اصلی ترین مزیت های کانکس محسوب می گردد.

معرفی کانتینر و انواع آن

کانتینرها جعبه یا باکس های استاندارد آهنی بوده‌اند که به منظور نگهداری و انبار کالا و محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای حمل مواد و محصولات متفاوت کاربرد دارند. استفاده نمودن از انواع کانتینر ها موجب افزایش امنیت و کارایی در سیستم حمل و نقل می گردد و همانطور که اشاره نموده ایم در انواع مختلفی تولید می گردد که هر کدام از آنها یک کاربرد خاص داشته است اما به صورت کلی در تولید تمامی آنها اصول استاندارد بین المللی نظیر ابعاد کانتینر، وزن، نوع ساخت، تعداد درب ها و غیره حتماً باید رعایت گردد.

کانتینر ها شامل انواع مختلفی می باشند که می‌توانیم به کانتینر روباز یا فاقد سقف، کانتینر یخچالی، کانتینر ۲۰ فوت، کانتینر ۴۰ فوت، کانتینر عایق دار، کانتینر حمل گازی، کانتینر تهویه دار، کانتینر تانکر اشاره نماییم.

برخی از ویژگی های استفاده از کانتینر شامل موارد زیر است:

حمل بار به واسطه این نوع سازه امنیت را افزایش می‌دهد و بار را از سرقت و شکستگی در امان نگه می دارد. با استفاده از کانتینر بین گنجایش کانتینر و مقدار بار هماهنگی ایجاد خواهد شد. در عملیات بارگیری و حمل و تخلیه بار سرعت ایجاد می شود. صرفه جویی در زمان در تمامی مراحل وجود خواهد داشت و در کوتاه ترین زمان انجام میگردد. هزینه های مرتبط به حمل کالا به واسطه کامل تا میزان قابل توجهی پایین بوده و نیازی به بسته‌بندی ویژه نیست. و باعث کاهش جزئی قیمت انواع کانتینر در پیشرو کانکس می شود. و....

 سفارش کانکس و کانتینر به را به کجا بسپاریم؟

پیشرو کانکس یکی از شرکت های تولید کننده انواع کانکس و خانه پیش ساخته میباشد که توانسته است در بین رقبای خود در طول فعالیت کاری اش به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کند و در بازار رقابتی کانکس جایگاه بسیار خوبی را به دست بیاورد.

پیشرو کانکس با دارا بودن کادری مجرب و حرفه ای در حوزه تولید و ساخت انواع کانکس و کانتینر به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده های کانکس و خانه های پیش ساخته به شمار می رود که  می تواند انواع کانکس را در طرح های مختلف و با کاربردهای متنوع طراحی و تولید نمایند و به مشتریان تحویل بدهد.

در خصوص پیشرو کانکس بهتر است بدانید آنچه که سبب شده تا این مجموعه نسبت به رقبای خود متمایز باشد مزیت هایی همچون ارسال سریع کالا، خدمات به شهرستانها، کیفیت و سلامت کالا و مشاورین حرفه ای می باشد. اگر می خواهید انواع کانکس و کانتینر از قبیل فروشگاهی، مسکونی، اداری، کارگاهی، ویلایی، سرویس بهداشتی، راهداری، نگهبانی، رستوران، ویلای پیش ساخته و غیره را سفارش بدهید.  می توانید همین حالا با مجموعه پیشرو کانکس در تماس باشید و از طراحی منحصر به فرد، گارانتی و خدمات پس از فروش، تجربه بالا، بالاترین و بهترین کیفیت حمل و نقل بهره مند شوید.

این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا بتواند بهترین و بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه بدهد و همواره رضایت مشتریان در اولویت کاری این شرکت بوده است. جهت سفارش محصول مورد نظر و مشاهده نمونه کار های انجام شده ، به وب سایت pishroconex.com مراجعه نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی انواع کانکس و کانتینر پیشرو کانکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..