تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آشفتگی مالی پاشنه آشیل سردار

مصطفی آجورلو مدیرعامل جدید استقلال با انتشار بیانیه ای سر فصل برنامه‌های خود در این مجموعه را به شکل رسمی اعلام کرد تا هواداران باشگاه استقلال با تفکرات وی به شکل صریح و روشن آشنا شوند. در این بیانیه مدیرعامل جدید آبی‌ها با اشاره به آسیب‌های موجود در ساختار مدیریتی سال‌های گذشته نکات قابل تأملی را یادآوری که نشان می‌دهد با اطلاع از رفتارهای نادرست قبلی قصد دارد آینده را به شکل قابل قبولی بهبود بخشد.

همزمان با بیانیه مصطفی آجورلو خطاب به هواداران استقلال، مصاحبه محمد مؤمنی عضو فوتبالی هیئت مدیره استقلال نیز این واقعیت را فاش می‌کند که برخلاف مدیران قبلی هیئت مدیره و مدیرعامل تازه وارد استقلال قصد تغییر و تحول در کادر فنی آبی‌ها را ندارند و تصمیم دارند با برطرف کردن موانع موجود اجازه دهند فرهاد مجیدی به فعالیت خود ادامه دهد.

حالا باید دید در ادامه روابط حاکم میان هیئت مدیره و مدیرعامل با سرمربی به چه ترتیبی رقم خواهد خورد،اما در این میان مدیران جدید استقلال چند چالش بزرگ پیش رو دارند که باید در خصوص آن به درستی تصمیم گیری کنند.

مهم‌ترین مسئله موضوع تأمین منابع مالی کافی است، طبیعتاً قرارداد باشگاه استقلال با کارگزار اقتصادی اش تأمین کننده منابع مورد نیاز باشگاه استقلال نیست از این رو باید در درجه اول آجورلو به دنبال این فرصت باشد که موقعیت مالی باشگاه را ترمیم کند، هرچند پیش بینی می‌شود کارگزار به واسطه اختلافات با فرهاد مجیدی از ادامه همکاری با استقلال سرباز زند، اما شنیده می‌شود مدیرعامل با چند مجموعه اقتصادی وارد مذاکره شده تا در صورت فسخ قرارداد با کارگزار، مجموعه‌های جایگزین را بلافاصله معرفی کند.

اما موضوع آشفتگی مالی و انضباطی در ساختار معیوب استقلال پاشنه آشیل مجموعه فعلی است، البته مدیرعامل در بیانیه خود در بدو فعالیتش در استقلال به این مسئله اشاره کرد که ساختار حرفه‌ای باید به درستی رعایت شود، اما بدون شک به کارگیری مهره‌های کارآمد می‌تواند چالش‌های احتمالی را بی اثر کند.

نکته پر اهمیت دیگر که می‌تواند برگ برنده مصطفی آجورلو در حوزه مدیریتی استقلال باشد، حضور دو فرد تأثیرگذار در بدنه هیئت مدیره استقلال است، مجتبی عبداللهی و مهدی افضلی با رزومه ای بسیار قوی و توانمندی متعدد در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی می‌توانند مسیر پیشرفت و موفقیت تیم مدیریتی به ویژه مدیرعامل را تسهیل کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آشفتگی مالی پاشنه آشیل سردار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..