تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرکز انتقال خون روح الله قم در تعطیلات دهه آخر صفر فعال است

۱۰:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۷۶۵۲

۱۰:۳۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۷۶۵۲

دانلود PDF

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،علیرضا کبیری معاون فنی و فن‌آوری‌های نوین انتقال خون قم ضمن اعلام خبر فوق، گفت: مرکز انتقال خون واقع در میدان روح الله در روز‌های اربعین، رحلت پیامبر و شهادت امام رضا (ع) از ساعت هشت الی ۱۳:۳۰ برای دریافت نذر‌های خون مردم خیر و نوع‌دوست آماده می‌باشد.

کبیری اهدای خون را از نیاز‌های فعلی استان دانست و گفت: ذخایر خون قم از پایان سه‌ماهه نخست و همچنین اوایل سه‌ماهه دوم امسال با کاهش ۳ تا ۵ درصدی مواجه شده است.

معاون انتقال خون قم از کلیه اشخاصی که امکان اهدای خون دارند، درخواست کرد، با این کار خدا پسندانه، به بیماران زندگی دوباره ببخشند.

به تازگی ۵۰ تَن از ورزشکاران و مسئولان هیات‌های ورزشی استان نیز با هدف الگوسازی برای جامعه با حضور در مرکز انتقال خون روح الله، خون خود را به بیماران و افراد نیازمند اهدا کردند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرکز انتقال خون روح الله قم در تعطیلات دهه آخر صفر فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..