تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی در تلاش است تا بزرگ‌ترین تولید‌کننده گوشی هوشمند در جهان باشد

شیائومی، غول فناوری چینی، در بازار گوشی‌ هوشمند عملکرد بسیار خوبی دارد و در بسیاری از بازار‌های جهان از جمله بازار هند، طی چند سال متوالی در جایگاه نخست قرار داشته است. بازار هند دومین بازار بزرگ جهان پس از چین است. به گفته‌ی مدیر عامل شیائومی، لی جون، این شرکت اطمینان دارد که به اهداف بزرگ، یعنی تبدیل‌ شدن به برند شماره‌ی یک گوشی در جهان دست پیدا خواهد کرد؛ اما همه باید صبور باشند؛ زیرا همیشه در کارآفرینی و نوآوری موانع وجود دارد.

به گزارش گیزچاینا، لی جون به‌تازگی در رویدادی اظهار داشت که شیائومی روزبه‌روز پیشرفت خواهد کرد و کارآفرینی و نوآوری از این شرکت جدانشدنی است. او معتقد است که استراتژی اقیانوس آبی (یکی از روش‌های بازاریابی) در تولید هوشمند به‌ کار گرفته می‌شود. در حال‌ حاضر ۷۵ درصد از شرکت‌های سراسر چین به‌نوعی تولید هوشمند انجام می‌دهند. اولین فاز از کارخانه‌ی هوشمند شیائومی در یی‌ژوانگ نیز آغاز شده است.

در پایان جولای امسال، بنیان‌گذار و مدیرعامل شیائومی، لی جون اظهار داشت که برای اولین‌ بار محموله‌های ارسالی گوشی شیائومی از اپل پیشی گرفته و به رتبه‌ی دوم جهان رسیده است. پیش از این لی جون ادعا می‌کرد که حریفش بسیار قدرتمند است و وظیفه‌ این شرکت را حفظ جایگاه دوم می‌دانست؛ اما با گذشت چند ماه به نظر می‌رسد که موقعیت تغییر کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

هدف شیائومی رسیدن به قله‌ی بازار گوشی‌ هوشمند و حفظ این جایگاه برای مدت طولانی است. به گفته‌ی تحلیلگران، یکی از اقداماتی که این شرکت باید انجام بدهد، ساده‌سازی نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند است. طبق برخی گزارش‌ها، یکی از دلایل موفقیت شیائومی، سقوط هواوی به‌ دلیل تحریم‌های سخت‌گیرانه‌ی آمریکا است. البته قرار گرفتن در جایگاه برتر برای مدتی طولانی بحث‌برانگیز است و تا حد زیادی به موفقیت شیائومی در بازار‌های خارج از چین بستگی دارد. افزون‌ بر این، شیائومی باید به‌طور جدی درباره‌ی ورود به بازار ایالات متحده و تکرار موفقیت وان پلاس فکر کند. وان پلاس با بزرگ‌ترین اپراتور‌های تلفن همراه در ایالات متحده برای فروش دستگاه‌های خود مذاکره کرده است.

شیائومی نمی‌تواند از سرمایه‌گذاری جدی در تبلیغات و بازاریابی جلوگیری کند و باید بودجه برای اهداف تبلیغاتی و ایجاد تصویر مثبت افزایش بدهد. از طرفی دیگر بدیهی است که این شرکت باید سیاست قیمت‌گذاری خود را حفظ کند و افزون‌ بر این، به نوآوری‌ها و توسعه‌ فناوری‌های جدید برای رقابت نیاز خواهد داشت. شیائومی همچنین باید کیفیت محصولات و نرم‌افزار‌های خود را ارتقا بدهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی گوشی‌های هوشمند شیائومی و این گزارش چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی در تلاش است تا بزرگ‌ترین تولید‌کننده گوشی هوشمند در جهان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..