تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احکام شبانه در استقلال؛ طاهری،سرپرست، فرزاد مربی

فرهاد مجیدی

مصطفی آجورلو در اولین روز کاری خود در باشگاه استقلال برخی اعضای این تیم را معرفی کرد و احکامی را ارائه داد. بر این اساس او سرپرست جدید تیم فوتبال بزرگسالان، مدیراجرایی باشگاه و مربی جدید تیم را معرفی کرد.

به گزارش روزنو، آجورلو در اولین حکم شبانه خود بیژن طاهری را به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال منصوب کرده است. در خبر باشگاه استقلال در این باره آمده است: «باشگاه استقلال از زحمات و تلاش بهرام امیری در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کند. بیژن طاهری از پیشکسوتان خوش‌نام باشگاه استقلال است که سال‌ها با پیراهن این تیم به میدان رفته و سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله استقلال را در کارنامه خود دارد.»

همچنین مصطفی آجورلو در حکم دیگری اجلال نصیری که در باشگاه تراکتور نیز به عنوان مدیراجرایی همکار خودش بود، به عنوان مدیراجرایی جدید استقلال معرفی کرده است. این پست پیش از این در اختیار فرزاد مجیدی بود.

با اعلام باشگاه استقلال فرزاد مجیدی از این پس به عنوان عضوی از کادرفنی در کنار فرهاد برادرش خواهد بود و یکی از مربیان را تشکیل می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احکام شبانه در استقلال؛ طاهری،سرپرست، فرزاد مربی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..