تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوان سرطانی جیب مردم قم را خالی کرد + جزئیات

به گزارش رکنا، کلاهبردار جوان با شگرد ابتلا به سرطان حنجره توانست از مردم پول میلیونی به جیب بزند. 

چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع و متقلبانه موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

جوانی ۱۸ ساله، در حدود نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه بهار آزادی، کلاهبرداری کرده بود.  با بررسی موضوع مشخص شد متهم از طریق فضای مجازی با اعضای یک خانواده آشنا شده است.

نوجوان 18 ساله با تحریک احساسات پول به جیب می زد

او خود را به دروغ روانشناس معرفی کرده بود. پس از مدتی با بیان اینکه سرطان حنجره دارد و باید بلافاصله عمل جراحی شود، با تحریک احساسات نوعدوستی شاکی، نیم کیلو طلا و ۱۹ عدد سکه طلای بهار آزادی دریافت کرد.

او از این طریق توانست دست به کلاهبرداری بزند و متواری شود. در ادامه متهم در تحقیقات کارآگاهان دستگیر شد. او تحت بازجویی قرار گرفت. او در تحقیقات صورت‌گرفته به جرم خود اعتراف کرد. اموال کلاهبرداری شده نیز کشف و به شاکی بازگردانده شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوان سرطانی جیب مردم قم را خالی کرد + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..