تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی موکب‌های ستاد اجرایی در آستانه اربعین در عراق و ارائه خدمات به زائرین

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام همانطور که در سال‌های گذشته در خدمت زائرین گرامی بوده است امسال هم با توجه به شیوع ویروس کرونا خدمات ویژه‌ای به زائرین ارائه می‌دهد که از جمله آن اختصاص 20 میلیارد ریال بودجه برای تأمین دارو است.

سلیمانی درباره دیگر خدمات بنیاد احسان در اربعین حسینی گفت: 5 موکب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرهای نجف، کربلا و در بین مسیر نجف به کربلا برپا شده‌اند که به صورت شبانه‌روزی درحال خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی هستند.

مدیرعامل بنیاداحسان افزود: در راستای حمایت از مواکب اربعینی نیز 25 موکب مستقر در عراق شناسایی و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از آن‌ها حمایت شده است.

سلیمانی درباره اقدامات صورت گرفته در داخل مرزهای ایران نیز افزود: هم‌اکنون در فرودگاه امام خمینی موکب خدمت‌رسانی ستاد اجرایی در حال ارائه خدمات است و همچنین در مسیر بازگشت زوار نیز موکب‌هایی برای اسکان و پذیرایی از زائرین محترم در مرز مهران برپا شده و آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی موکب‌های ستاد اجرایی در آستانه اربعین در عراق و ارائه خدمات به زائرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..