تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مغز متفکر نسل کشی رواندا در زندان مرد

رویترز خبر داد‎؛

مقامات مالی روز شنبه اعلام کردند یک سرهنگ سابق ارتش رواندا که به طراحی کشتار ۸۰۰ هزار نفر در جریان نسل کشی سال ۱۹۹۴ متهم شده بود، در زندان در مالی جان باخته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز از باماکو، تئونسته باگوسورا Theoneste Bagosora که در دادگاه کیفری بین المللی برای رواندا (آی سی تی آر) ICTR به اتهام ارتکاب جنایت علیه بشریت مجرم شناخته شده بود، در حال گذراندن دوره محکومیت ۳۵ سال حبس خود بود.
محکومیت وی از حبس ابد کاهش یافته بود.

یک منبع در سازمان زندان‌های مالی که خواست نامش فاش نشود، در گفتگو با رویترز اعلام کرد: " (مرگ این فرد) تایید می‌شود. وی بیش از ۸۰ سال داشت. وی که مشکلات قلبی داشت، به شدت بیمار بود و چندین بار بستری شد و سه بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی امروز در درمانگاه مرد".
یک منبع دیگر نیز در دادگاه استیناف باماکو مرگ این فرد را تایید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مغز متفکر نسل کشی رواندا در زندان مرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..