تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱

در ورزشگاه مرکزی شهر کائنوس در لیتوانی؛

تیم ملی فوتسال ایران در ادامه مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی، آخرین تمرین رسمی خود را در ورزشگاه مرکزی شهر کائنوس برگزار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما از شهر کائنوس لیتوانی؛ تیم ملی فوتسال ایران در ادامه مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی شامگاه شنبه آخرین تمرین رسمی خود را قبل از مسابقه مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم ملی قزاقستان، در ورزشگاه مرکزی شهر کائنوس برگزار شد.

تیم ملی فوتسال ایران صبح روز شنبه پس از ترک شهر ویلنیوس پایتخت لیتوانی وارد شهر کائنوس شد تا ادامه مسابقات را در این شهر دنبال کند.

تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی پیشتر با پیروزی برابر تیم‌های ملی صربستان؛ آمریکا؛ ازبکستان و شکست مقابل آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است روز دوشنبه پنجم مهرماه به مصاف تیم ملی قزاقستان برود و در صورت پیروزی برابر قزاقستان، مسابقه بعدی با پرتقال یا اسپانیا خواهد بود.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) آغاز شد و تا ۱۱ مهر (سوم اکتبر) در لیتوانی ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تمرین تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..