تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع بیش از ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند کردستانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان امروز در حاشیه مراسم پویش ملی مشق احسان در کردستان که در حسینیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس مراسم پویش ملی مشق احسان در این استان هم برگزار شد.

طالبی اضافه کرد: در قالب این پویش و به یاد پنج هزار و ۴۰۰ شهید کردستان اقدام به توزیع پنج هزار و ۴۰۰ بسته نوشت افراز بین دانش آموزان خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در مناطق محروم استان کردیم.

او اظهار داشت: برای تامین این بسته‌های آموزشی در مجموع بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده که با همکاری گروه‌های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان یادآور شد: این ستاد از زمان شیوع ویروس کرونا علاوه بر بسیج امکانات برای مقابله با این بیماری اقدام به حمایت از خانواده‌های آسیب دیده و نیازمند استان با اجرای چندین مرحله از رزمایش همدلی و احسان کرده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد و همچنین سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی برای آموزش این تعداد دانش آموز وجود دارد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع بیش از ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..