تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود

ساعت: 21:39 منتشر شده در مورخ: 1400/07/03 شناسه خبر: 1771372

منوچهر حبیبی گفت: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان برنامه ای با عنوان پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان قزوین برگزار می‌شود که البته این مراسم به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه ستاد مقابله و پیشگیری کرونا که امشب در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 62 درصد افراد واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری این میزان به 70درصد افزایش یابد.


وی با اظهار امیدواری از اینکه تا پایان مهرماه تمامی جمعیت واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه خواهند شد؛ افزود: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان برنامه ای با عنوان پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان برگزار می‌شود که البته این مراسم به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی نخواهد بود.

حبیبی اذعان کرد: برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا این پیاده‌روری به صورت محدود در 4 الی 5 نوبت به سمت امام زاده حسین (ع) برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: از 15 مهرماه نمایشگاه‌ها با سه شرط تزریق دو دوز واکسن، تست پی سی آر منفی و برگزاری در فضای باز مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برخی نمایشگاه‌ها در فضای بسته فقط با یک سوم ظرفیت و با شرط های ذکر شده مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به شرایط نارنجی حاکم در استان، حضور کارکنان در ادارات بنا به تشخیص مدیر آن خواهد بود اما در هر صورت باید ضوابط و پروتکل‌ها به صورت دقیق جهت حفظ جان کارکنان رعایت شود.

حبیبی در پایان گفت: لازم است رسانه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با فواید تزریق واکسن فرهنگ‌سازی کرده تا از این طریق افراد ترغیب به تزریق واکسن شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..