تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست طالبان از جامعه جهانی: به ما ۲۰ ماه مهلت بدهید

سرپرست وزارت اقتصاد طالبان از جامعه جهانی می‌خواهد که قبل از هرگونه قضاوت در باره کارکرد‌های این گروه به آن‌ها ۲۰ ماه فرصت بدهد. صراط:

 قاری دین محمد حنیف، وزیر اقتصاد در دولت موقت طالبان گفت: جامعه بین‌الملل باید ۲۰ ماه قبل از قضاوت در مورد حکومت طالبان به ما فرصت بدهد.

به گزارش ایسنا، قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزیر اقتصاد افزود: ما از جهان نمی‌خواهیم مثل نظام گذشته ما را کمک کند. جهان نظام گذشته را ۲۰ سال کمک و حمایت کرد، اما باز هم ناکام ماند. جهان به ما ۲۰ ماه فرصت دهد، سپس قضاوت کند که ما موفق هستیم یا نه.

انعام الله سمنگانی، عضو کمیسیون فرهنگی طالبان، به نقل از حنیف در صفحه توئیتر خود گفت: "بگذارید جهان به ما ۲۰ ماه فرصت بدهد و سپس قضاوت کند که آیا ما موفق شده‌ایم یا نه. "

به گفته وی، طالبان برخلاف دولت قبلی از جهان تقاضای کمک نمی‌کنند. این گفته‌ها درحالی مطرح می‌شود که هنوز هیچ کشوری حکومت طالبان را به‌رسمیت نشناخته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست طالبان از جامعه جهانی: به ما ۲۰ ماه مهلت بدهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..