تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر| ویلاسازی در قرآن تالار

روستای قرآن تالار در بخش بابلکنار و در ۳۰ کیلومتری شهر بابل از دهستان‌های بخش بابلکنار واقع است و تقریبا آخرین روستای بابلکنار، که در جاده گنج افروز قرار دارد و این روستا از شمال به روستا‌های سیدکلا، گونه کلا و از جنوب به روستای کاردیکلا و از شرق به کوه دامنه البرز و از غرب به بابلرود متصل است.

آفتاب‌‌نیوز :

بیش از یک سوم جنگل های شمال کشور در معرض نابودی و پدیده ویلاسازی قرار گرفته است. در استان مازندران و شهرهای ساری، قائمشهر و رامسر به‌طور میانگین حدود ۳۳ درصد از اراضی غیرمسکونی، به ابنیه و واحدهای مسکونی تبدیل‌شده که ۹۵ درصد آن با از بین رفتن اراضی کشاورزی ممکن شده است.

در کشور ایران اراضی حاصلخیز و مرغوب اندک است و تشکیل هر سانتی‌متر خاک به صدها سال زمان نیاز دارد. همه اینها درحالی است که اراضی حاصلخیز و کشاورزی، مراتع و همچنین پوشش‌های جنگلی بیش‌ازپیش با هجوم تغییر کاربری روبه‌رو بوده و ویلاها و واحدهای زیادی از آن درآمده است. مصداق جنگل‌خواری و تغییر کاربری اراضی در شمال ایران به‌خصوص در دو استان مازندران و گیلان رخ‌ داده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر| ویلاسازی در قرآن تالار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..