تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از دو پروژه آموزشی میبد با حضور استانداریزد

به گزارش رکنا از یزد؛ محمدعلی طالبی استاندار یزد در حاشیه این مراسم گفت: شهرستان میبد یکی از شهرستان‌های برخوردار از شاخص‌های بالای فرهنگی و اجتماعی است و همین موضوع روحیه مشارکت را در بین مردم بالابرده و نتیجه آن را در نهضت مدرسه‌سازی در شهرستان میبد می‌بینیم.

وی بابیان اینکه عموماً در استان یزد فعالیت خیرین بزرگوار چشمگیر است افزود: درمیبد به‌طور خاص این وضعیت را دربحث مدرسه‌سازی و حضور و فعالیت خیرین و بخش خصوصی درتامین نیازهای آموزشی و اجتماعی مشاهده می‌کنیم.

طالبی در ادامه تصریح کرد: ما دربحث واکسیناسیون در مواجه با بیماری کرونا انتظار بیشتری از شهرستان میبد داریم.

وی گفت: با اقدامات و فعالیتی که شبکه بهداشت در مراکز تجمعی واکسیناسیون انجام می‌دهند؛ امیدواریم با همکاری مردم هم در این امر هم بیشتر باشد تا توانیم به‌زودی واکسینه کردن اکثریت مردم در استان و رفع خطر پیک‌های بعدی کرونا در کشور و استان باشیم.

محمدرضا کارگر مدیر آموزش‌وپرورش میبد گفت: آموزشگاه مرحوم حاج قاسم ضیائی اولین پروژه بود که به همت برادران ضیایی به یاد پدرشان درزمینی به مساحت 2740 مترمربع و با زیربنای هزار و 135 مترمربع در 6 کلاس ویژه دانش آموزان متوسطه اول و با 6 میلیارد تومان اعتبار از محل خیری احداث کرده‌اند.

کارگر افزود: پروژه دوم آموزشگاه دخترانه شادروان عاطفه بنا پور دومین آموزشگاه بود که درزمینی به مساحت دو هزار 730 مترمربع و زیربنای هزار و 820 مترمربع افتتاح شد.

وی گفت: برای احداث این آموزشگاه هم حاج محمد بنا پور و فاطمه شاه‌محمدی والدین مرحومه عاطفه بنا پور بالغ‌بر 8 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

کارگر خاطرنشان کرد: تکمیل و تجهیز این آموزشگاه هم از سوی اداره نوسازی آموزش‌وپرورش انجام شد.

در پایان این مراسم از خیرین و معماران و مجریان احداث این آموزشگاه‌ها تقدیر به عمل آمد.

یزد/سمیه گلابگیریان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از دو پروژه آموزشی میبد با حضور استانداریزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..