تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۵ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های ورزشی دهگلان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،فرید مبارکی سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان در خصوص اعتبارات و وضعیت زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان اظهار داشت: با تخصیص اعتبارات ویژه و مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان برای پروژه‌های ورزشی ناتمام و نیمه تمام دهگلان به زودی شاهد توسعه و رشد چشمگیر زیر ساخت‌های ورزشی این شهرستان خواهیم بود.

مبارکی با بیان اینکه از جمله پروژه‌های ورزشی که اعتبارات مناسبی برای احداث آن اختصاص داده شده سالن ورزشی سقف بلند و چند منظوره شهر بلبان آباد است، اضافه کرد: این سالن یکی از نیاز‌های اساسی ورزشکاران این شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات در کوتاه‌ترین زمان شاهد بهره برداری از آن باشیم.

او ادامه داد: برای احداث این سالن از محل اعتبارات ارزش افزوده حدود ۲۰ میلیارد ریال و از منابع ماده ۱۸۰ نیز اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است که کمک بزرگی برای تسریع در روند ساخت آن خواهد بود.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان دهگلان همچنین به احداث پیست دو و میدانی و ساخت ساختمان خدماتی در مجموعه شهید علیزاده اشاره کرد و اظهار داشت؛ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی برای احداث این ۲ پروژه ورزشی اختصاص داده شده است.

مبارکی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی‌های دولت مبلغی در حدود ۲ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

او گفت: سالن اختصاصی بانوان ورزشکار مجموعه شهید علیزاده دهگلان یکی دیگر از پروژه‌های ورزشی این شهرستان است که برای احداث آن مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح‌های ملی امسال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۵ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های ورزشی دهگلان اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..