تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در یزد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، امیر رضازاده فرخ بعد از در جمع اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه نخستین جشنواره ابوذر از امروز تا ۱۵ آبان ماه به میزبانی استان ها برگزار می شود اظهار کرد: این جشنواره در ۱۰ قالب خبری برگزار می شود که خبر، گزارش، گزارش خبری، تحلیلی، تحقیقی، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، عکس، کاریکاتور، موشن گرافی و فیلم کوتاه ویژه شبکه‌های اجتماعی است.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای « ابوذر» یزد به تشریح محورهای برگزاری جشنواره پرداخت و افزود: محورهای این جشنواره شامل جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، مبارزه با تروریست و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیبهای اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس، بسیج و حوزه اقدام و امیدآفرینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام است.

رضازاده با بیان اینکه رسانه‌های استان از چهارم مهرماه می‌توانند محتوای تولیدی خود در زمینه‌های یاد شده را از طریق سایت جشنواره به نشانی  « www.aboozar.com » بارگزاری کنند عنوان کرد: هر نفر می تواند در سه قالب و در هر قالب یک اثر ارسال کند که امیدواریم شاهد حضور رسانه ها در این زمینه باشیم.

وی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه فضای رسانه‌ای استان برشمرد و اظهار کرد: تقویت جایگاه رسانه‌ها، ایجاد فضای رقابتی مؤثر و سازنده با هدف تعالی محتوای تولید شده در رسانه‌ها، تلاش برای تقویت و معرفی تولیدات فاخر رسانه‌ای به‌منظور تبیین و توسعه مواضع گفتمان انقلاب در مواجهه با جنگ نرم، از جمله اهداف این جشنواره هستند.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه ای « ابوذر» یزد با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت خاطرنشان کرد: اختتامیه مرحله استانی جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج است و در آیینی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست از پوستر جشنواره رونمایی و جشنواره رسانه ای « ابوذر» در یزد رسما کار خود را آغاز کرد.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..