تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست فرمانداری درگز در خراسان رضوی منصوب شد

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی گفت: "مهدی دقیقیان" به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان درگز منصوب شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی موسوی افزود: علی فراهی فرماندار سابق شهرستان مرزی درگز به درخواست خودش به مشهد منتقل شده است.

مهدی دقیقیان پیش از این کارمند بخشداری نوخندان شهرستان درگز بود و مدتی نیز در سال ۱۳۹۰ به سمت سرپرست فرمانداری درگز منصوب شده بود.  

مرکز شهرستان مرزی درگز در ۲۵۴ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

این شهرستان مرکب از چهار بخش مرکزی، لطف‌آباد، چاپشلو و نوخندان،  ۱۳۹ روستا دارد و ۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۵ هزار نفری آن ساکن روستاها هستند.  

درگز از سمت شمال هم مرز با کشور ترکمنستان است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست فرمانداری درگز در خراسان رضوی منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..