تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل تعداد کشته شدگان ۱۰ سال جنگ سوریه را اعلام کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 گزارشی که دفتر میچل باچله، کمیسر حقوق بشر سازمان ملل آن را تهیه کرده دوره بین مارس ۲۰۱۱ تا مارس ۲۰۲۱ را پوشش می‌دهد و تنها آمار قربانیانی را اعلام کرده که هویت کامل آن‌ها و تاریخ و مکان کشته شدنشان مشخص است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، آمار کشته شدگان در سوریه ظرف ۱۰ سال دستکم ۳۵۰.۲۰۹ نفر است. این ۳۵۰ هزار نفر شامل نظامیان نیز هست.

کمسیر حقوق بشر سازمان ملل گفت، برای اینکه بتوان به وقایع جنگ دست پیدا کرد، بسیار مهم است که این اطلاعات با دقت و صحت ثبت شوند.

باچله تاکید کرد که پروژه شناسایی قربانیان این جنگ به پایان نرسیده و همچنان سازمان ملل در تلاش است تا هویت کشته‌شدگان جنگ سوریه را جمع‌آوری کند.

در آمار سازمان ملل، هشت درصد قربانیان کودکان و هشت درصد نیز زنان هستند. همچنین بیشترین تعداد قربانیان در استان حلب جان خود را از دست داده‌اند. دمشق و ادلب به ترتیب استان‌های بعدی از لحاظ آمار تلفات هستند.

باچله گفت: قربانیان دیگری هستند که هیچ گونه گواهی یا اسنادی درباره کشته شدنشان وجود ندارد.

دیده بان حقوق بشر سوریه که یک نهاد غیر دولتی مستقر در انگلیس است، در گزارشی اعلام کرده بود که تعداد قربانیان جنگ ۴۹۴.۴۳۸ نفر است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل تعداد کشته شدگان ۱۰ سال جنگ سوریه را اعلام کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..