تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه «جلوه‌ پایدار» در باغ هنر خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه عکس «جلوه‌ پایدار» از سوی خانه هنرمندان ایران با همکاری انجمن عکاسان دفاع مقدس و بنیاد روایت فتح در گالری محیطی خانه هنرمندان ایران دایر است.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه عکس «جلوه پایدار» با نمایش ۲۰ عکس مرتبط با حال و هوای دفاع مقدس در محوطه بیرونی خانه هنرمندان ایران میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

این نمایشگاه منتخبی از آثار انجمن عکاسان دفاع مقدس و بنیاد روایت فتح را شامل می‌شود و به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریور ماه آغاز شده است.

به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی محل برگزاری این رویداد در محوطه بیرونی و مقابل ورودی خانه هنرمندان ایران و پارک ایرانشهر در نظر گرفته شده است. این عکس‌ها تا ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

مجموعه عکس «جلوه پایدار» سعی دارد علاوه بر نمایش عمومی تصویر جنگ تحمیلی در جامعه، به حافظه تاریخی و تصویری مردمان این سرزمین نیز کمک کرده و وظیفه‌ای را که عکس از عهده آن بر می‌آید، ایفا کند.

منبع: مهر

انتهای خبر/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه «جلوه‌ پایدار» در باغ هنر خانه هنرمندان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..