تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرواز تا بهشت/آغاز مهر در سرزمین خیال/بازسازی ویرانگر/ناجی مناطق آزاد آمد!

۰۷:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۶۰۱۷

۰۷:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۶۰۱۷

دانلود PDF

نیم صفحه نخست روزنامه های استانی؛

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،تصاویری از نیم صفحه نخست روزنامه های استانی مورخ شنبه سوم مهرماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می کنید.

علی لندی، نوجوان ۱۵ ساله اهل ایذه که «داوطلبانه» برای نجات دو زن از حادثه آتش‌سوزی دست به اقدام زده بود، با بیش از ۹۰ درصد سوختگی جان باخت. این نوجوان خوزستانی، را «پهلوان» و «قهرمان ملی» ایران لقب گرفت.روزنامه اصفهان امروز با انتخاب تیر"پرواز تا بهشت"به این موضوع پرداخته است.

از اواسط مهرماه سی و چهارمین جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار «سینما؛ سرزمین خیال» آغاز می‌شود. جشنواره‌ای که امسال هم مانند سال گذشته، به شکل آفلاین و آنلاین برگزار می‌شود.این جشنواره با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در دو بخش اصلی مسابقه‌ی سینمای ایران و مسابقه‌ی سینمای بین‌الملل، برگزار خواهد شد.موضوعی که روزنامه زاینده رود در خصوص آن با انتخاب تیتر"آغاز مهر در سرزمین خیال" نوشت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی سعید محمد را به سمت دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.موضوعی که روزنامه وحدت با انتخاب تیتر "ناجی مناطق آزاد آمد!"در خصوص آن نوشت.

 

اصفهان امروز

زاینده رود

مهد تمدن

وقایع استان

عجب شیر

نقد حال

سپهر ایرانیان

اخبار اصفهان

کرمان امروز

خبر جنوب

کاغذ وطن

اقتصاد کیش

صبح کاسپین

خبر شمال

پیام سپیدار

سفیر ایلام

خراسان رضوی

ساقی آذربایجان

سیمای شهر

صبح ساحل

بشارت یزد

تماشا

پیام ما

افسانه

دریا

خراسان ورزشی

یاقوت وطن

طرح نو

عسلویه

خراسان

اصفهان زیبا

گویه

طلوع

سبحان

بشارت کیش

شهرآرا

آفتاب یزد

عصر اصفهان

پیام آشنا

کارون

نصف جهان

بامداد جنوب

ولایت قزوین

باختر

وارش

دیار پاکان

قدس

وحدت

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرواز تا بهشت/آغاز مهر در سرزمین خیال/بازسازی ویرانگر/ناجی مناطق آزاد آمد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..