تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع تصرف بیش از۲۰هزارمتر ازاراضی ملی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این رابطه افزود: اولویت دستگاه قضایی استان، رسیدگی سریع وهمراه با دقت به تضییع حقوق عامه در سطح وسیع و سازماندهی شده بویژه تخلفات صورت گرفته از سوی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی در صدور مجوزات غیرقانونی و سوء جریان های اداری خواهد بود . 

رئیس کل دادگستری استان ،جنگل ها و مراتع را از منابع طبیعی باارزش اما با ظرفیت محدود دانست که بعنوان امانت در اختیار نسل کنونی قرار داشته و باید ضمن حفظ و نگهداری؛ آن را در اختیار نسل و و عصر های بعدی قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و کارگزاران نهاد های اجرایی، نظارتی و قضایی باید دغدغه صیانت از اراضی ملی و انفال را داشته و با اطلاع از هرگونه سوء استفاده و تجاوز به این منابع ملی موضوع را با اختیارات حاصله پیگیری و همکاری های لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، اجرای احکام قضایی را بسیار ضروری برشمردو افزود: ماحصل و نتیجه همه اقدامات در جلوگیری از تغییر غیرمجار کاربری و تجاوز به اراضی ملی دراجرای احکام قطعی قضایی بوده و بر همه ی دستگاه های مجری اجرایحکم لازم است این احکام را برابر موازین قانونی تماما اجرا نمایند.

گفتنی است، در مجموع ۲۰هزار و ۷۲ متر از اراضی ملی رفع تصرف و نسبت به قلع و قمع بیش از هزارمتر بنای احداث شده در این اراضی در شهرستان‌های سوادکوه ، سوادکوه شمالی و رامسر اقدام گردید.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع تصرف بیش از۲۰هزارمتر ازاراضی ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..