تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه تأمین کننده قابل اعتماد انرژی در جهان است

خبرگزاری رویترز:

سیاستمداران اروپایی، کرملین را متهم کرده‌اند که عمداً از تأمین گاز جلوگیری می‌کند.

روسیه تأمین کننده قابل اعتماد انرژی در جهان استبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری رویترز از مسکو، روسیه با تاکید بر تامین انرژی جهان‏، خود را یک تامین کننده قابل اعتماد توصیف کرد. این گزارش می افزاید الکساندر نواک، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه در کنفرانس مجازی سازمان ملل، گفت: روسیه یک تأمین کننده قابل اعتماد انرژی در جهان است. این اظهارات در حالی مطرح می شود که شرکت گازپروم متهم است به اندازه کافی به اروپا گاز تحویل نمی‌دهد. قیمت گاز طی ماه‌های اخیر در اروپا افزایش یافته و همین امر باعث بروز مشکلات فراوان در بخش‌های مختلف اقتصادی شده است. در همین حال قیمت گاز مصرف کنندگان خانگی نیز افزایش یافته است. شرکت گازپروم تأکید می‌کند که به تعهدات خود در قبال مشتریانش پایبند است.

از سوی دیگر آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: روسیه همچنان فرصت دارد تا اعتبار خود را به عنوان یک تأمین‌کننده قابل اعتماد انرژی در بازار اروپا مورد تأکید قرار دهد. بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی در حالی منتشر می‌شود که اروپا از تصمیم روسیه مبنی بر عدم افزایش صادرات گاز در ماه آینده میلادی و افزایش بی‌سابقه بهای گاز نگران است. سیاستمداران اروپایی، کرملین را متهم کرده‌اند که در حالی که منتظر صدور مجوز رگولاتور برای پروژه بحث‌برانگیز نورد استریم ۲ است، عمداً از تأمین گاز جلوگیری می‌کند. این خط لوله دوقلو ظرفیت صادرات گاز روسیه به آلمان را دو برابر می‌کند. شرکت گاز دولتی گازپروم اعلام کرده که پس از تأیید این خط لوله، فروش گاز به اروپا را افزایش خواهد داد. در همین حال حدود ۴۰ سیاستمدار اروپایی از کمیسیون اروپا خواسته‌اند تا نقش گازپروم در افزایش بی‌سابقه قیمت گاز در اروپا را بررسی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه تأمین کننده قابل اعتماد انرژی در جهان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..