تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مرگ نوزادان زنان زندانی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از لندن

به علت ادامه دار بودن حبس زنان باردار در انگلیس، شمار نوزادانی که در زندان‌های این کشور جان می‌بازند، رو به افزایش است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از لندن، براساس گزارشی که بازرسان زندان‌ها در انگلیس منتشر کردند، دولت انگلیس به درخواست‌ها برای زندانی نکردن زنان باردار مجرم، توجه نمی‌کند و به همین علت، شمار نوزادانی که در زندان‌های این کشور جان خواهند باخت، افزایش خواهد یافت.

افزایش مرگ نوزادان زنان زندانی در انگلیس

در این گزارش آمده است که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹، یک زن ۱۸ ساله باردار در زندان برونزفیلد (Bronzefield) در منطقه (Ashford) در استان کنت (Kent)، ناچار شد بدون کمک، نوزادش را به دنیا آورد که نوزاد وی زنده نماند.

براساس این گزارش، شب پیش از زایمان، این زن ۱۸ ساله که به جرم دزدی در زندان بود، با فشردن زنگ هشدار، از زندانبانان کمک خواسته بود، اما هیچ کمکی به وی نشده بود.

به نوشته روزنامه گاردین، دولت انگلیس در ماه ژانویه امسال اعلام کرد در حال ساخت ۵۰۰ سلول دیگر برای زنان است. بیشتر زنان زندانی در انگلیس، دچار فقر، بی سوادی، اختلال در بهداشت روانی، دارای پیشینه فجایع دردناک و قربانی خشونت‌های خانوادگی اند.

گاردین با درج اینکه در ۱۱ کشور جهان، از جمله در روسیه، اوکراین و برزیل، زنان باردار، زندانی نمی‌شوند افزود: مسئولان زندان‌ها در انگلیس، آمار سقط جنین، مرده زایی و مرگ نوزادان را منتشر نمی‌کنند.

در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰، مجموعا ۱۴۱ نوزاد در زندان‌های انگلیس به دنیا آمدند که ۱۱ نوزاد در بیرون از بیمارستان، در زندان یا در درون آمبولانس، زاده شدند.

به نوشته گاردین، در فاصله ماه ژوئیه پارسال تا ماه مارس امسال، ۳۱ زندانی در انگلیس، صاحب فرزند شدند که ۳ زن، در مسیر بیمارستان، فرزندشان را به دنیا آوردند.
این روزنامه نوشت، دومینیک راب، وزیر دادگستری و معاون نخست وزیر انگلیس، بدون توجه به درخواست‌ها برای زندانی نشدن زنان باردار، نوشته است ما در مراقبت از زنان زندانی، بهبود‌هایی پدید آورده ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مرگ نوزادان زنان زندانی در انگلیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..