تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبرئه راننده تاکسی تهران از قتل عمد یک قمه کش

این حادثه چهار سال قبل به‌دنبال درگیری دو راننده تاکسی در جنوب تهران رخ داد.

به گزارش رکنا، وقتی مأموران پلیس برای بررسی ماجرا به محل رفتند مشخص شد مرد 47ساله‌ای که راننده تاکسی بود پس از درگیری با راننده دیگری کشته شده است.

 سپس جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان اعلام کردند وی به خاطر خونریزی شدید ناشی از بریدگی سفید رانش جان سپرده است. اما پس از دستگیری متهم وی مدعی شد ضربه‌ای به مقتول نزده است.

پس از محاکمه متهم در دادگاه کیفری یک استان تهران اولیای دم برای وی حکم قصاص خواستند.

قمه کشی راننده تاکسی

اما سیاوش در دفاع از خود گفت: من و مقتول سال‌ها با هم همکار بودیم و هر دو مسافرکشی می‌کردیم آن روز سر سوار کردن مسافر با هم درگیر شدیم. او می‌خواست با من دعوا کند اما من به او بی‌اعتنایی کردم. در یک لحظه با قمه‌ای که از داخل ماشینش بیرون آورده بود به سمتم حمله کرد.من هم برای دفاع از خودم قمه بیرون آوردم اما ضربه‌ای به او نزدم.

راننده تاکسی قصاص شد؟

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و وی را به قصاص محکوم کردند. اما حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید نشد و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه همعرض ارسال شد. به این ترتیب متهم این بار در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد.

این در حالی بود که فیلم دوربین مداربسته محل نیز نشان نمی‌داد که متهم ضربه‌ای به مقتول زده باشد. با توجه به این فیلم و ادعایی که متهم مطرح کرد چند شاهد به دادگاه احضار شدند و گفتند در جریان درگیری، قمه مقتول به پای خودش برخورد کرده و موجب مرگ وی شده است.

بدین ترتیب هیأت قضات وارد شور شدند و متهم را از اتهام قتل عمدی تبرئه و او را به خاطر دفاع مشروع به پرداخت دیه محکوم کردند. اما با اعتراض خانواده مقتول دیوان عالی کشور رسیدگی به این اعتراض را در دستور کار قرار داد. در نهایت دیوان عالی کشور بعد از بررسی پرونده حکم تبرئه متهم از قتل عمدی را مورد تأیید قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبرئه راننده تاکسی تهران از قتل عمد یک قمه کش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..