تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از بغداد

این تصمیم در پی بازدید رئیس کل گذرگاه‌های مرزی عراق از گذرگاه مهران (زرباطیه) و بازدید از زائران ایرانی مستقر در پشت مرز مهران اتخاذ شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از بغداد، دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد: برابر قانون و برای ورود زوار ایرانی اربعین به این کشور که فقط امشب و در مرز مهران (زرباطیه) هستند تسهیلاتی در نظر گرفته شد.

عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران

این تصمیم در پی بازدید رئیس کل گذرگاه‌های مرزی عراق از گذرگاه مهران (زرباطیه) و بازدید از زائران ایرانی مستقر در پشت مرز مهران اتخاذ شد.

در اطلاعیه دفتر نخست وزیری عراق فقط به مرز مهران اشاره شده است؛ و فقط زواری که ویزای معتبر دارند و فقط امشب در مرز مهران هستند، می‌توانند وارد شوند. این تسهیلات برای سایر روز‌ها و دیگر مرز‌ها در نظر گرفته نشده است.

پیشتر؛ امید کوثری فر، دبیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی کشورمان، از زائران اربعین خواست که به هیچ وجه برای سفر به عراق به مرز‌های زمینی مراجعه نکنند.

کوثری با بیان اینکه در ابتدا قرار بود که از طریق ۶ فرودگاه انتقال زائرین به عراق برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین انجام شود، ولی با توجه به افزایش تعداد زائران و تراکم موجود در این زمینه این رقم به ۱۴ فرودگاه افزایش پیدا کرد، گفت: در حال حاضر از طریق ۱۴ فرودگاه در شهر‌های مختلف انتقال زائران برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی انجام می‌شود و این روند برای بازگشت نیز ادامه خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عراق: ارائه تسهیلات موقت به زائران اربعین در مرز مهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..