تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فصل اول انیمیشن The Croods Family Tree Season 1 (2021)

اولین رای باشید!

دانلود-انیمیشن-The-Croods-Family-Tree

نام انیمیشن: The Croods: Family Tree – غارنشینان: شجره نامه

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، کوتاه، اکشن

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۳دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720o

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن The Croods Family Tree داستان تحول خانواده غارنشینان را به نمایش می‌گذارد که در دوران ماقبل تاریخ به سر برده و با شجره نامه خود آشنا می‌شوند. شخصیت‌های این سری را مشاهده می‌کنیم که ماجراهای جذاب دیگری را در هر قسمت دنبال کرده و با کاراکترهای دیگر هم آشنا می‌شوند. گویا غارنشینان بعد از آشنایی با خانواده جدیدی که در قسمت دوم انیمیشن سینمایی آن شاهد بودیم، روند زندگی‌شان دچار تحول بزرگی شده‌اند و در حال آشنایی با زندگی جدید خودشان هستند. این زندگی می‌کند روند سختی را به‌همراه داشته باشد، اما بالاخره با آن اخت خواهند شد.

خانواده غارنشینان در حال آشنایی با این روند زندگی هستند و شب و روز با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. آن‌ها تغذیه متفاوتی با خانواده مدرن همراه‌شان دارند و به همین سادگی‌ها قرار نیست که با آن عادت کنند. روند مبارزات آن‌ها فرق کرده و حیوانات جدیدی وارد زندگی آن‌ها می‌شوند. کم کم خطرات زندگی مدرن برای‌شان آشکار شده و حتی گاهی اوقات تصمیم می‌گیرند که به زندگی قبلی خودشان بازگردند. دختر خانواده اما نظر دیگری داشته و تمام تلاش خود را می‌کند که خانواده‌اش را همراه کند. مادربزرگ قصه و بچه‌های دیگر، کاراکترهای دوست داشتنی هستند که در قسمت‌های مختلف این سریال هنرنمایی خواهند کرد و دیدنشان خالی از لطف نخواهد بود.

info

It continues the evolving story of the croods and Bettermans as they learn to live together on the most idle farm in prehistory.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فصل اول انیمیشن The Croods Family Tree Season 1 (2021)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..