تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Diablo II Resurrected برای کامپیوتر – نسخه ZLOE

اولین رای باشید!

نسخه ریمستر عنوان محبوب دیابلو ۲ تحت عنوان بازی Diablo II Resurrected توسط بلیزارد منتشر شد. این نسخه ریمستر در کنار بهبودهای بصری و اصلاحات فراوان در گیم‌پلی، بسته الحاقی Lord of Destruction را نیز در خود جای داده است. طبق گفته راد فرگوسن، تهیه‌کننده بازی، این اثر قرار است «یک ریمستر باشد و نه یک بازسازی». ریمستر دیابلو ۲، روی کنسول‌های نسل نهمی و پی سی، با رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. بازی همچنین روی پی سی از مانیتورهای فوق عریض هم پشتیبانی می‌کند و از ویژگی‌های خاص کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت مثل SSD سریع هم برای بارگذاری سریع‌تر بهره می‌برد.

Diablo II Resurrected PC-ZLOE

دانلود-بازی-Diablo-II-Resurrected

در طرف دیگر، بازی Diablo II Resurrected روی پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و سوییچ با رزولوشن پایین‌تری اجرا خواهد شد و همچنین این امکان برای گیمر‌ها فراهم شده تا هر زمان که خواستند، بین نسخه ریمستر با جلوه‌های صوتی و بصری بهبود‌یافته و مواردی چون نورپردازی‌های طبیعی‌تر و نسخه اصلی بازی سوییچ کنند. بلیزارد به‌عنوان ناشر و ویکاریوس ویژنز به‌عنوان توسعه‌دهنده بازی، همچنین تمام ویدیو‌های سینمایی بازی را که در مجموع ۲۷ دقیقه زمان دارند، به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند تا کیفیت بالایی داشته باشند. در نهایت با اینکه خبری از امکان بازی به‌صورت Co-Op آفلاین وجود نخواهد داشت، بلیزارد اعلام کرده که حالت چندنفره آنلاین بازی با پشتیبانی از ۸ بازیکن همزمان قابل تجربه است.

چنان که در تریلر بازی دیده می‌شود، بازی Diablo II Resurrected دارای همان سبک گیم پلی قدیمی با ویژگی‌های خاص خود خواهد بود که تنها شامل پیشرفت‌های گرافیکی شده است. این عنوان که به نحوی همان سبک تازه اولین عنوان را دنبال می‌کرد، برخی المان‌های جدید و بخصوص پیشرفت گرافیکی را وارد بازی کرد که هنوز هم برای آن دوران، بی‌نظیر شمرده می‌شود.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

*/ ]]> تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected تصاویر-بازی-Diablo-II-Resurrected info

Diablo® II: Resurrected breathes new life into Blizzard Entertainment’s acclaimed ARPG and its expansion, Diablo® II: Lord of Destruction®, from beginning to end. Return to fight for Sanctuary and discover the fate of the mysterious Dark Wanderer rebuilt in all-new 3D graphics, brand-new cinematics, remastered audio… and the same classic Diablo® II gameplay you remember.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Operating System: Windows 10

Processor: Intel Core i3-3250/AMD FX-4350

Video: Nvidia GTX 660/AMD Radeon HD 7850

Memory: 8 GB RAM

Storage: 30 GB

Internet: Broadband Internet connection

Resolution: 1280 x 720

سیستم پیشنهادی:

Operating System: Windows 10

Processor: Intel Core i5-9600k/AMD Ryzen 5 2600

Video: Nvidia GTX 1060/AMD Radeon RX 5500 XT

Memory: 16 GB RAM

Storage: 30 GB

Internet: Broadband Internet connection

Resolution: 1920 x 1080

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ZLOE:

1) وارد سایت اصلی ZLOE شده و یک اکانت برای خود بسازید. ورود به صفحه ثبت نام

2) آخرین نسخه کلاینت را از اینجا دانلود کنید و هرجایی که تمایل دارید قرار بدهید. سپس کلاینت را اجرا کرده و به اکانتی که در گام اول ساخته‌اید، لاگین کنید. اجازه بدهید تا آپدیت‌های مورد نیاز دانلود شوند.

3) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.. سپس فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

4) فایل اجرایی “D2R.exe” از فایل‌های اکسترکت شده را به محیط کلاینت Zclient بکشید (منظور باکس سفید رنگ در محیط کلاینت است). بازی اجرا خواهد شد.

5) نکته بسیار مهم!! از اجرای مستقیم فایل اصلی بازی یعنی فایل “D2R.exe” خودداری کنید. فقط این فایل را drag & drop بر روی ZClient کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Diablo II Resurrected برای کامپیوتر – نسخه ZLOE»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..