تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدافع تراکتور: کار کردن زیر نظر کریمی برایم راحت‌ است/ هواداران در فضای مجازی به من اعتماد کردند

آرش قادری درباره عقد قرارداد خود با تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: پس از اتمام قراردادم با باشگاه پیکان برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق نرسیدم و از بین پیشنهادهایم تصمیم گرفتم تراکتور را انتخاب کنم. امیدوارم برای من در این تیم خوب اتفاق‌های خوبی بیفتد. از طرفی برای من کار کردن زیر نظر فیروز کریمی راحت‌تر است زیرا سال گذشته با مهدی تارتار کار کردم و تکفرات این دو مربی به هم نزدیک است. امیدوارم بتوانم برای تراکتور مثمرثمر باشم.

وی درباره استقبال هواداران تراکتور از خودش توضیح داد: طرفداران تراکتور در فضای مجازی خیلی به من لطف داشتند و از اعتماد آنها تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم جواب این محبت‌ها را با انجام بازی‌های خوب در زمین بدهم.

بازیکن جدید تیم تراکتور درخصوص اینکه با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، آیا امیدی به ثبت قرارداد خود با تراکتور دارد، عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با مدیران باشگاه داشتم، قرار است پنجره نقل و انتقالات تراکتور به زودی باز شود و برای ثبت قرارداد و بازی کردن من برای این تیم مشکل خاصی وجود ندارد.

قادری درمورد رقابت با مدافعینی مثل هادی محمدی و عبدالله حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تراکتور، خاطرنشان کرد: وقتی رقیبان قوی باشند، رقابت بهتری هم وجود دارد. من هم به خوبی تمرین می‌کنم و ان‌شاءالله هرکسی که لیاقت بیشتری برای پوشیدن پیراهن تیم بزرگ تراکتور دارد، بازی کند.

وی درخصوص اینکه با توجه به حواشی اخیر تراکتور، آیا این تیم را امسال هم جزو مدعیان لیگ برتر می داند، عنوان کرد: صد در صد. تراکتور نفرات جوان، بازیکنان باتجربه خوب و مربی‌ای مثل فیروز کریمی دارد و خریدهای خوبی هم داشته است. امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی‌اش هم باز شود تا بتوانیم به اهداف‌ خود برسیم.

مدافع تیم تراکتور درباره وضعیت آمادگی خودش، گفت: در این مدت تمرینات خوبی انجام دادم و از آمادگی خوبی برخوردار هستم. روز گذشته هم برای اولین بار با تراکتور تمرین کردم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدافع تراکتور: کار کردن زیر نظر کریمی برایم راحت‌ است/ هواداران در فضای مجازی به من اعتماد کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..