تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین نمایش پرتغالی بیرانوند با یک شماره خاص

فریرا در دقیقه ۲۰ روی یک حمله سریع از جناح راست زمین و بعد از پاس‌کاری‌های پیاپی با شوت تماشایی ژوآئو پدرو به زیر طاق دروازه به گل اول مقابل یاران بیرانوند رسید.

بوآویشتا در نیمه دوم نمایش بهتری از فریرا داشت و پس از ایجاد موقعیت‌های متعدد توانست دو بار دروازه حریف خود را باز کند و در لحظات پایانی هم یک اخراجی بگیرد و صاحب پیروزی در نخستین مسابقه‌اش در جام آلیانز پرتغال شود.

یاران بیرانوند در شرایطی موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه مقابل فریرا شدند که در سه مسابقه اخیرشان نتوانسته بودند برتری را تجربه کنند و دو مساوی و یک شکست داشتند.

دروازه‌بان ایرانی بوآویشتا پس از اینکه در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال فرصت بازی برای تیمش را به دست نیاورده بود، در دیدار جام آلیانز مقابل فریرا نخستین بار این تجربه را کسب کرد و حالا امیدوار است دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

تصاویر اولین حضور بیرانوند در پرتغال را در زیر ببینید:

اولین نمایش پرتغالی بیرانوند با یک شماره خاص

اولین نمایش پرتغالی بیرانوند با یک شماره خاص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین نمایش پرتغالی بیرانوند با یک شماره خاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..