تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستمزد داوران در هر بازی امارات: یک میلیارد تومان!

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته داوران فدراسیون فوتبال این کشور در حال تدوین پروتکلی برای استفاده از داوران خارجی از هفته هفتم لیگ این کشور یعنی ادنوک است که این اتفاق پس از تأییدیه نهایی هیئت مدیره فدراسیون فوتبال شروع می شود.

روزنامه البیان امارات نوشت، فدراسیون فوتبال امارات قصد دارد تعداد مشخصی از چند مسابقه را برای هر تیم در رقابت های لیگ این کشور تعیین کند تا آنها با توجه به اهمیت آن دیدار، از داور خارجی استفاده کنند. اتفاقی که در لیگ حرفه ای عربستان رخ داده و هر تیم در یک فصل می تواند در تعداد خاصی از دیدارهایش از داوران خارجی استفاده کند. البیان در ادامه نوشته است که هزینه حضور داور خارجی برای هر بازی نزدیک به 150 هزار درهم (معادل یک میلیارد و 100 میلیون تومان) است که هزینه آن به عهده باشگاه هاست.

این روزنامه در ادامه نوشته است: تصمیم هیئت مدیره فدراسیون برای جامعه فوتبال غافلگیر کننده بود هرچند قبل تر نیز نشانه هایی از این تصمیم وجود داشت چرا که قرار بود از آخرین فینال جام حذفی امارات میان شباب الاهلی و النصر، از داوران خارجی استفاده شود. اتفاقی که نزدیک به یک ربع قرن است که در فوتبال امارات رخ نداده است.

از سوی دیگر دکتر خلیفه الغفلی رئیس سابق کمیته داوران امارات از این تصمیم فدراسیون فوتبال اظهار تأسف کرد و مدعی شد این کار به معنای بازگشت به سالهای قبل و به هدر رفتن زحمات تمام کمیته های داوران قبلی در راستای بالا بردن سطح داوری امارات است که منجر به قضاوت تیم های داوری اماراتی در مسابقات بزرگ جهانی شده بود.

خلیفه الغفلی با بیان اینکه بازگشت داور خارجی باعث کاهش اشتباهات داوری در همه مسابقات نمی شود، افزود: ما تجربیات چند کشور همسایه را در اختیار داریم که از داوران خارجی استفاده کرده اند اما اشتباهات داوری در مسابقات آنها هنوز وجود دارد زیرا در نهایت داور خارجی نیز یک انسان است و اشتباه می کند. از سوی دیگر کشورهایی که داوران خود را اعزام می کنند، از داوران نخبه خود استفاده نمی کنند بنابراین اشتباهات ادامه دارد و کمیته های داوری در آن کشورها پس از اتلاف چندین سال زمان و به هدر دادن پول خود، دوباره به بازسازی ساختار کادر داوری خود بازگشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستمزد داوران در هر بازی امارات: یک میلیارد تومان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..