تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید وزیر خارجه کشورمان بر خروج نیروهای اشغالگر از سوریه

در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد

امیرعبداللهیان در دیدار فرستاده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه گفت حضور نیرو‌های خارجی بدون درخواست سوریه به طولانی‌تر شدن بحران دامن زده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از نیویورک، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و "گیر پدرسون" فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه ظهر امر‌وز در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، درخصوص وضعیت سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، از تلاش‌های سازمان ملل متحد و فرستاده ویژه دبیرکل برای پایان دادن به بحران سوریه حمایت کرد و در عین حال خواستار توجه به همه ابعاد بحران سوریه از طرف سازمان ملل متحد شد.

امیرعبداللهیان با انتقاد و محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه سوریه، تصریح کرد: انتظار داریم سازمان ملل متحد برای رفع تحریم‌های ظالمانه که مردم سوریه را هدف قرار داده است، نقشی فعال‌تر ایفا کند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: اشغالگری، حضور و دخالت نیرو‌های برخی کشور‌ها بدون خواست و نظر دولت و مردم سوریه، به طولانی‌تر شدن بحران دامن زده است.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار بار دیگر بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمایت از تمامیت ارضی و خواست مردم سوریه تأکید کرد.

در این دیدار، گیر پدرسون" فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه نیز گزارشی از آخرین وضعیت تحولات سوریه و اقدامات سازمان ملل، ارائه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید وزیر خارجه کشورمان بر خروج نیروهای اشغالگر از سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..