تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران با رفع موانع تولید زمینه اشتغال را فراهم کنند

مسوولان و نمایندگان مردم با هم اندیشی و رفع موانع تولید و با استفاده از ظرفیت های موجود زمینه ایجاد فرصت های اشتغال جوانان را فراهم نمایند.

گروه اقتصادی: سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان چوار، افزود: افتتاح واحدهای در دست اقدام مجتمع پتروشیمی و ایجاد اشتغال از اولویت های وزارت صمت در چهارسال آینده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از شاتا، وی در ادامه خاطرنشان ساخت: راه اندازی واحدهای صنایع پایین دستی علاوه بر اشتغالزایی، توسعه اقتصادی مناطق مختلف کشور را نیز به دنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است «وزیر صمت» در ادامه سفر رییس جمهور و اعضای دولت به استان ایلام ظهر جمعه از قسمت‌های مختلف مجتمع پتروشیمی ایلام و شرکت پویا نخ واقع در شهرک صنعتی چوار بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران با رفع موانع تولید زمینه اشتغال را فراهم کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..