تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران

با افتتاح چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون درپاکدشت روند تزریق واکسن در شرق استان تهران شتاب بیشتری گرفت.

فرمانده سپاه سیدالشهدای استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صدا وسیمای این استان گفت: هم اکنون ۱۲ هزار نیروی بسیجی در دو شیفت کنار کادر درمان در روند واکسیناسیون استان تهران همکاری می‌کنند.
سردار احمد ذوالقدر افزود: علاوه بر این تعدادی دستگاه اکسیژن ساز تهیه شده و در اختیار بیماران نیازمند به صورت امانت قرار داده می‌شود تا در منزل از آن استفاده کنند.

افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهرانوی گفت: با تامین واکسن از سوی دولت از ابتدای ماه گذشته تا کنون در مجموع ۳۲ مرکز واکسیناسیون در شهرستان‌های استان تهران اضافه شد تا مردم بدون معطلی واکسن‌های خود را دریافت کنند.
وی افزود: مردم همکاری خوبی با خادمین خود در بهداشت و درمان داشته اند و از واکسیناسیون استقبال کرده اند و ان شالله افرادی هم که تا کنون به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکرده اند، مراجعه کنند تا شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور باشیم.
ذوالقدر گفت: افرادی که برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون مشکل دارند سپاه و تمام ناحیه‌های ما موظف هستند آمبولانس ارسال کنند و افراد را به مراکز واکسیناسیون منتقل کنند.
وی افزود: افرادی هم که به هر دلیلی امکان مراجعه ندارند ما این آماده گی را داریم که با در اختیار گرفتن پزشک از سوی شبکه‌های بهداشت و درمان در منازل افراد کار واکسیناسیون را انجام دهیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت هم در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: تا به امروز در مجموع ۳۳ مرکز واکسیناسیون در این شهرستان کار واکسیناسیون شهروندان را انجام می‌دهد.
زینی وند افزود: در این مرکزی که امروز در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) افتتاح شد روزانه 1300 دز واکسن تزریق می شود و تا کنون بیش از ۱۸۵ هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق شده است که ۱۴۵ هزار دز اول و ۴۵ هزار هم دز دومی بوده است.افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران
وی گفت: هم اکنون روزانه نزدیک به یازده هزار دز واکسن در این شهرستان تزریق می‌شود و پیش بینی می‌کنیم با این روند واکسیناسیون تا دهم مهر ماه دراین پویش ده روزه واکسیناسیون، تمام ۲۵۰ هزار نفر جامعه هدف ما در این شهرستان حداقل دز اول واکسن را دریافت کنند.
وی افزود: خوشبختانه روند بیماری در این شهرستان سیر کاملا نزولی داشته و آمار بیماران بستری در بخش‌های بیمارستانی این شهرستان با کاهش حدودا ۷۰ درصدی مواجه بوده است.
وی در پایان گفت: پایداری این وضعیت بستگی به همکاری مردم در تزریق واکسن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دارد.

افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران

افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران

افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران

افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش سرعت واکسیناسیون در شرق تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..