تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع زنجیره کرونا نیازمند واکسیناسیون ۸۰ درصد مردم است

۲۰:۱۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۵۸۰۷

۲۰:۱۵ - ۰۲ مهر ۱۴۰۰

۷۹۰۵۸۰۷

دانلود PDF

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

دانلود PDF

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  به نقل از  دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم امروز  با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و وضعیت بیماران بدحال را در ICU مورد بررسی قرار داد.

او در جریان این بازدید گفت : روند بیماران سرپایی، بستری و بدحالِ کرونایی نزولی است، اما هنوز حدود ۱۹۰ بیمار بدحال در مراکز درمانی قم بستری هستند که بیشتر آن‌ها واکسن تزریق نکرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به قدرت سرایت بسیار بالای ویروس دلتا، برای قطع زنجیره آن باید دست کم ۸۰ درصد مردم واکسینه شوند و تمام تلاش نظام سلامت استان مصروف واکسیناسیون حداکثری است.

قدیر در ادامه اهمیت واکسیناسیون به موقع جامعه را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: از مردم قم تقاضا داریم در اسرع وقت به تزریق واکسن مبادرت نمایند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع زنجیره کرونا نیازمند واکسیناسیون ۸۰ درصد مردم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..