تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش مرگ و میر کرونایی/ تزریق ۵۰ میلیون واکسن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز به آمار کاهش یافته مرگ و میر در اثر کرونا باید اهمیت داد چون دلیل اصلی آن تزریق حدود ۵۰ میلیون دوز واکسن به ایرانیان است. آنطور که آمار نشان می دهد بیش از ۳۵ میلیون نفر از شهروندان کشور دو دوز واکسن را به صورت کامل دریافت کرده اند و برای همین با مرگ و میر کمتر از ۳۰۰ مورد در روز کم کم به سمت کاهش تعداد مرگ و میر و کنترل بیماری کرونا پیش می رویم.

مهمترین اخبار مربوط به کرونا را در لینکهای زیر بخوانید:

 سرعت واکسیناسیون کرونا در این روزها

از سرعت واکسیناسیون در این روزها خیلی باید تشکر کرد.

 تزریق واکسن از سوی «زاکانی» شهردار تهران

زاکانی، شهردار تهران در پویش جهادی تزریق ۳۰۰ هزار دز واکسن کرونا در ۲۶ پایگاه واکسیناسیون شهرداری تهران با پوشیدن روپوش سفید پزشکی به یکی از مراجعه کنندگان در مرکز سوله مدیریت بحران منطقه ۱۷ واکسن زد.

کاهش مرگ و میر کرونایی/ تزریق ۵۰ میلیون واکسن

تزریق واکسن به حدود ۵۰ میلیون دوز رسید

آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که تا روز گذشته بیش از ۴۹ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

مرگ ۲۸۴ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته/ کاهش مبتلایان

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۱۵۲۹۴ هزار بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.

فردا سه گروه از دانش‌آموزان سر کلاس می‌روند

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در امر بازگشایی مدارس به تشریح جزئیات آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: از فردا دانش‌آموزان کم‌جمعیت روستایی و عشایری، دانش‌آموزان هنرستانی و کلاس‌ اولی‌ها به مدرسه می‌روند.

فعلا ۱۲ ساله‌ها واکسن نمی‌زنند

مهر نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان و شرایط بازگشایی مدارس، توضیحاتی ارائه داد.

با تزریق واکسن کرونا نیازی به تزریق واکسن آنفلوانزا هست؟

دکتر «عاطفه میرسیدی» در ارتباط با تزریق واکسن کروان و انفلوانزا گفت: ۲ ویروس کرونا و آنفلوانزا شبیه به هم هستند اما ربطی به یکدیگر ندارند. 

کاهش مرگ و میر کرونایی/ تزریق ۵۰ میلیون واکسن

زالی: ۵۶ بیمار قارچ سیاه در تهران بستری هستند

مهر نوشت: فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر ۵۶ بیمار مبتلا به قارچ سیاه در بیمارستان های تهران بستری هستند.

آغاز به کار ۲۶ مرکز واکسیناسیون جدید در تهران

با حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر ۲۶ مرکز جدید واکسیناسیون کووید ۱۹ در تهران آغاز به کار کرد.

از واکسیناسیون تا شانگهای؛ بذر سوخته روحانی، برداشت رئیسی!

پنجاه روز از روی کار آمدن دولت سیزدهم گذشته و در همین مدت کوتاه دولت تازه نفس دو دستاورد مهم در زمینه واکسیناسیون مردم و عضویت دائمی ایران در سازمان شانگهای به ارمغان آورده است.

سربازها واکسن دریافت می‌کنند

ایسنا نوشت: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح آخرین وضعیت واکسیناسیون سربازان را تشریح کرد.

وزیر بهداشت: در آینده به افراد تحصیل کرده نیاز داریم و بازگشایی مدارس، ضروری است

ایسنا نوشت: وزیر بهداشت گفت: هدف دولت سیزدهم محرومیت زدایی و توجه ویژه به مناطق محروم و مرزی است که مسائل و مشکلات مردم این مناطق را زودتر برطرف کند.

سخنگوی ستاد کرونا: به زودی برخی خدمات با کارت واکسن ارائه می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام ارائه خدمات با کارت واکسن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی با ارائه کارت واکسن انجام پذیر است.

کاهش چشمگیر شهرهای قرمز کرونایی

فارس نوشت: بر اساس اعلام نرم افزار ماسک در حال حاضر ۲۹ شهرستان در وضعیت قرمز،۲۲۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۶۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

دوز سوم واکسن برای چه کسانی تزریق می‌شود؟

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، در مورد تزریق دوز سوم واکسن کرونا توضیحاتی ارائه داد.

نباید برای بازگشایی مدارس عجله کنیم/ کدام واکسن برای کودکان بهتر است؟

پوشش واکسیناسیون برای همه گروه‌های سنی درحال کامل شدن است از جمله دانش‌آموزان، با وجود این دبیر کمیته علمی ستاد کرونا معتقد است برای بازگشایی مدارس نباید عجله کرد چراکه ممکن است سبب پیک جدید شود.

رییس کمیته کشوری کرونا: در آبان موج ششم بیماری می‌رسد

ایسنا نوشت: رییس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کرونا ضمن تشریح وضعیت کرونا در کشور و توصیه به شکل‌گیری نظام پایش و مراقبت کرونا در مدارس، گفت: واکسیناسیون بویژه بر کاهش موارد مرگ و بستری موثر است.

واکسن‌های فایزر وارداتی نصیب چه کسانی می‌شود؟

تسنیم نوشت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تزریق واکسن فایزر برای خانم‌های باردار خبرداد.

وزیر بهداشت: با تزریق ۴۸ میلیون دوز واکسن، عقب‌ماندگی ۹ ماهه جبران شد

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در خصوص کرونا، گفت: ۴۸ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

موج ششم کرونا در راه است؟

متخصص بیماری های عفونی گفت: ممکن است با وجود سویه‌های جدید لامبدا و میو و سرایت پذیری بالاتر آنها، پیک جدیدی از کرونا را تجربه کنیم اما در صورت جهش‌های با سرایت پذیری کمتر ممکن است پیک جدیدی در راه باشد.

چه کسانی از دریافت واکسن کرونا مستثنی هستند؟

ابتلا به کرونا به مراتب عوارض بیشتری نسبت به واکسن آن دارد، در نتیجه عارضه واکسن کرونا قابل اغماض است.

تعداد میزان خرید واکسن فایزر توسط ایران مشخص شد

رئیسی سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: دو میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن فایزر سفارش داده ایم. خرید ۵ میلیون دز واکسن جانسون اند جانسون هم نهایی شده است. 

کدام دانش‌آموزان حضوری به مدرسه می‌روند؟

سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ از اول مهر برای کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها به صورت نمادین و از سوم مهر برای همه دانش‌آموزان سراسر کشور آغاز می‌شود اما یک عده از دانش‌آموزان به مدرسه می‌روند و یک عده نمی‌روند.

ببینید این‌ها واکسن زدند و زنده ماندند!

شهاب جعفرنژاد با انتشار طرحی در صفحه اینستاگرامش به مخالفت برخی افراد با تزریق واکسن ضد کرونا که نتیجه‌ای جز افزایش تلفات کرنایی در جامعه نخواهد داشت پرداخت.

۲۳۵۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش مرگ و میر کرونایی/ تزریق ۵۰ میلیون واکسن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..