تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیلی باب تورنتون به گروه بازیگران سریال «۱۸۸۳» پیوست

بیلی باب تورنتون به بازیگران سریال «۱۸۸۳» که پیش‌درآمد سریال «Yellowstone» است، پیوست. به گزارش Screen Rant سریال «Yellowstone» که توسط تیلور شریدان خلق شده، از تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۱۸ از شبکه Paramount روی آنتن رفته است. در این سریال، کوین کاستنر، وس بنتلی، کلی رایلی و لوک گریمز به عنوان اعضای خانواده‌ی داتن به ایفای نقش می‌پردازند. «Yellowstone» درباره‌ی خانواده‌ی داتن، صاحبان بزرگ‌ترین مزرعه در ایالات متحده و درگیری‌های آن‌ها با مردم بومی منطقه و پارک‌های ملی و نیز کشمکش‌های خانوادگی آن‌هاست.

بیلی باب تورنتون

موفقیت این سریال باعث شد که برای آن پیش‌درآمدی با نام «۱۸۸۳» ساخته شود که از شبکه‌ی + Paramount پخش خواهد شد. در «۱۸۸۳» تیم مک گرا، فیث هیل و سام الیوت نقش اعضای خانواده‌ی داتن را چند نسل پیش از وقایع «Yellowstone» بازی می‌کنند.

بنابر گزارش Deadline، بیلی باب تورنتون به عنوان بازیگر مهمان به گروه بازیگران «۱۸۸۳» اضافه شده است. تورنتون نقش کلانتر جیم کورترایت را بازی می‌کند و مک گرا و هیل نیز به ترتیب نقش جیمز و مارگارت داتن را بازی می‌کنند. ایزابلا می و لامونیکا گرت نیز قرار است به جمع بازیگران سریال اضافه شوند. این سریال قرار است از تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۱ از شبکه + Paramount روی آنتن برود.

بیلی باب تورنتون

شهرت بیلی باب تورنتون بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های سینمایی نظیر «Sling Blade» ،«Bad Santa» ،«A Simple Plan» و «Monster Ball» است. اما او تجربه‌ی بازی در مدیوم تلویزیون را نیز در سریال‌هایی مثل «Goliath» ـ که برایش یک گلدن گلوب به ارمغان آورد ـ و «Fargo» دارد. گروه ستارگان سریال «۱۸۸۳» وظیفه‌ی دشواری را پیش روی خود می‌بیند چرا که خواسته یا ناخواسته با بازیگران «Yellowstone» مقایسه خواهند شد. با این حال، حضور خالق «Yellowstone» به عنوان تهیه‌کننده‌ی این سریال و نیز تورنتون، مک گرا، هیل و همین طور سام الیوت نوید دهنده‌ی شروعی پرقدرت است.

بیشتر بخوانید:

ایفای نقش تیم مک گرا و فیث هیل در اسپین آف سریال «یلو استون» با نام «۱۸۸۳»

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال Yellowstone و پیش درآمد آن اعلام شد

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

ثبت امتیاز

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیلی باب تورنتون به گروه بازیگران سریال «۱۸۸۳» پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..